בושם חדש לקרליין UNCOVER MUSK והגרלה!

קרליין משיקים בושם חדש-  UNCOVER MUSK e.d.p וקיבלתי אותו להתנסות מהחברה, אולם אינני נמנית עם חובבות ריח המאסק. כן, יש גם כאלו! אני יודעת שהישראליות מתות על הריח הזה ואם גדלתן בשנות ה-90 אתן ודאי זוכורת שכולן, פשוט כולן השתמשו בחלאבין מאסק בזמנו.

אינני יכולה לחוות עליו דיעה מקצועית ובעיקר אובייקטיבית אז אני אשתמש במילים של קרליין לתיאור הניחוח:
הניחוח נפתח בנצנוץ עדין של ברגמוט בשילוב פרחים לבנים היוצרים הילה רומנטית.
לב הבושם מוסיף יוקרה נשית עם החשיפה של זר עשיר וצבעוני המשלב לילי, ורד ויסמין קטיפתי.
לבסוף נחשף המאסק העוצמתי בשילוב אמבר עשיר ומתוחכם החותמים את הניחוח בשובל חושני העוטף אותך לאורך כל היום.
 תו עליון: ברגמוט, פריחה לבנה 
תו אמצעלילי, יסמין, ורד 
תו הבסיס: מאסק, אמבר

הבושם נמכר ברשתות הפארם ומשביר לצרכן במחיר השקה של 99 ש"ח (במקום 209 ש"ח) ל-50 מ"ל.

חשבתי לעצמי, אז מה בעצם אני יכולה לעשות עם הבושם וחשבתי עליכן...
מה אתן אומרות, יש בקהל חובבות ריח מאסק וכאלו שישמחו לקבל את הבושם הזה במתנה????

אם עניתן "כן", אז כדאי שתשמשיכו לקרוא!

החלטתי להגריל את הבושם לאחת הקוראות שלי!

4 שלבים פשוטים ע"מ להכנס להגרלה:
1- להיות מנויה לרשימת התפוצה של הבלוג. להרשמה הקליקי כאן (אם יש לך ג'ימייל, המיילים ישלחו לתיקיית קידום מכירות).
2- להשאיר תגובה לפוסט זה (למטה) ולרשום איזה סוגי פוסטים את אוהבת לקרוא ואם יש נושאים שהיית רוצה שאכתוב עליהם יותר.
3- לעשות לייק בדף הפייסבוק שלי
4- לעקוב אחרי באינסטגרם 
*יש למלא את כל 4 השלבים ע"מ להכנס להגרלה.
ואם בא לך אקסטרה לפרגן, את יכולה לשתף את ההגרלה הזאת גם עם החברות שלך בפייסבוק :)

ע"מ להשתתף בהגרלה, עליך להשתמש בתוסף ולסמן כל פעולה שביצעת. התוסף יראה לך איזה מהפעולות אישרת שביצעת וכמה נקודות קיבלת עליהן (ואם הסתבכת עם התוסף, את מוזמנת לפנות אליי בפרטי ואני אשמח להסביר). זהו בעצם התוסף שיגריל את הזוכה באופן רנדומלי.
ההגרלה תהיה פתוחה עד 1.7.16 בחצות.

הזוכה שמילאה אחר כל ההוראות תוכרז בדף הפייסבוק ובבלוג ב-2.7.16 ותצטרך ליצור איתי קשר. 
במידה שהזוכה לא תיצור עימי קשר תוך 72 שעות מההכרזה - אגריל זוכה אחרת.

לכל שאלה או בעיה טכנית אני זמינה בדף הפייסבוק ובמייל: Glitters.Mua@gmail.com

בהצלחה!!!

שלכן,
מיס גליטרס :)
🖤🖤🖤



3 תגובות

  1. עוד סרטוני יוטיוב!!!
    היה ממש כיף לראות אותך ולשמוע אותך גם על המסך ☺

    השבמחק
  2. עוד סרטוני יוטיוב!!!
    היה ממש כיף לראות אותך ולשמוע אותך גם על המסך ☺

    השבמחק
  3. אין ספק שמדובר באחד מהבשמים המובילים לנשים .

    http://www.dealcosmetics.co.il/

    השבמחק