נעים להכיר

שלום שלום...
כיף לי שאתן (אולי גם אתם) כאן איתי :)

אחרי צירים ממושכים של 3 ימים, הרבה קשיים לוגיסטיים ועזרה של מיטב המוחות בבלוגספירה ובכלל כל מי שהיה מספיק סבלני לשמוע את ההתבכיינות וההתלבטות שלי, נולד לי בייבי חדש...

אני אמא גאה לבלוג חדש, שיעסוק בכל מה שאני אוהבת: איפור, טיפוח, לקים, שופינג ובכלל כל מה שמעניין בנות.




אני מודה ומתוודה, אני אוהבת נצנצים! בכל צורה, בכל גוון, בכל מקום! (אחחח שנות ה-90 הנוצצות)
לצערי, אהבה זו היא די אסורה ואני מנסה להגביל אותה בעיקר לציפורניים שלי ולצלליות שימריות. היות וחברות שלי מרימות גבה על רכישה של לק מנצנץ יותר מהקודם ואין התלהבות של ממש מהסביבה שלי כי חושבים שאני מוזרה, הבלוג הוא מקום מצויין להתלהב מהלק החדש ואפילו לקבל תמיכה :)

אז חוץ מנצנצים אני אוהבת גם דברים אחרים... מציאות!!! ולכן אני עושה הרבה שופינג בעיקר אונליין (אשמח להכיר לכן את כל האתרים השווים בהמשך).

אני אוהבת איפור, מתאפרת בערך מכיתה ה', מאפרת את כל החברות ואנשים אפילו אומרים שאני עושה את זה טוב... חלום שלי היה ללמוד איפור מקצועי (שעליו עוד לא ויתרתי) אבל אמא אמרה שאני חייבת לעשות תואר! אז אני כרגע בעלת תואר ראשון במנהל עסקים וחותמת בלשכה כי אין עבודה (יופי אמא!).

אוהבת לבשל ולאפות, עד כה לא היו תלונות :)

והאהבה והחולשה האמיתית שלי זה בעלי חיים ובעיקר חתולים.

אני מניחה שאת כל השאר כבר תגלו בהמשך...

עדכון מתאריך: 28.2.15: הרבה מים עברו בנהר הבלוג שלי, השגתי הרבה דברים, שיניתי כמה דברים. בין היתר בחרתי להחשף בפני הקוראים שלי ואתן מוזמנים להכיר אותי מקרוב בפוסט החשיפה האישי שלי :)

שלכן,
מיס גליטרס :)
🖤🖤🖤


חפשו אותי גם ביוטיוב...





18 תגובות

  1. אני ראשונה!
    איזה כיף! מאחלת לך המון בהצלחה
    שיהיו לך הרבה נצנצים וכיף!
    מחכה לקרוא ולהנות!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה, לילך :) מקווה לא לאכזב...

      מחק
  2. אנונימי12.3.2013, 22:56

    מקסים!! אהבתי.. אחלה פתיחה! לגבי הנצנצים... מצטערת שלא תמכתי עד כה.. חחח אשתדל בהמשך.. כל עוד זה עלייך :)

    השבמחק
  3. בהצלחה גליטרית שלי!!

    השבמחק
  4. אנונימי18.3.2013, 21:12

    ברוכה הבאה לעולם הבלוגים! אני מאחלת לך קליטה מהירה, נעימה וחברתית והכי חשוב כתיבה מהנה! המון בהצלחה!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה, מקסימה! אין עלייך :)

      מחק
  5. ברוכה הבאה מיסי! בהצלחה!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה, גם לך לפי מה שידוע לי :)

      מחק
  6. ברוכה הבאה ובהצלחה :)

    השבמחק
  7. המון מזל טוב על הבייבי! מתי הברית? שיהיה לך בהצלחה מתוקה והכי חשוב מוי כיף!!

    השבמחק
    תשובות
    1. חיחיחי...כנראה שאחגוג את הברית עם הגרלה :)
      תודה רבה, נטלי! מואה!!!

      מחק
  8. אנונימי28.8.2014, 10:10

    הי,

    יש אפשרות להתייעץ איתך בפרטי? בפייסבוק או משהו?
    הזמנתי שמלת כלה מאלי אקספרס ואני בלחץ אטומי!! חייבת לדבר עם מישהי שיש לה נסיון בקניות משם!
    בבקשה בבקשה תחזרי אליי. השמלות אמורות להגיע חודש בערך לפני החתונה מה שלא משאיר לי המון זמן אני אשמח לשוחח אתך!!

    השבמחק
    תשובות
    1. אנונימי28.8.2014, 10:12

      עכשיו ראיתי את כתובת המייל שלך. אני אתייעץ אתך במייל. מקווה שתוכלי לחזור אליי בהקדם!
      תודה :)

      מחק