החבילות הגיעו- קניות מסין שיעשו לכן טוב על הנשמה // Ebay & Aliexpress shopping haul

"זה מאיביי" עונה בגחוך לכל השואלים מאיפה החולצה החדשה/ התכשיט החדש/ התיק החדש...
גם אתן יכולות לקנות דברים יפים ובזול, הכל נמצא במרחק קליק אי שם ברחבי אתרים כמו איביי ועלי אקספרס.

אני יודעת שאם אתן עוקבות אחרי, אז גם אתן חוטאות בהזמנות אונליין. ואני מניחה שכמו כולן, את ההזמנות הראשונות שלכן עשיתן באיביי או בעלי אקספרס... אם אינכן מכירות את תחילת ההתמכרות שלי לקניות אונליין, אז הכל התחיל לפני 4 שנים כשחברה שלי סיפרה לי שניתן להזמין שמלות כלה מאיביי ושחברה שלה קונה את כל הבגדים שלה מסין בגרושים. אז נכנסתי לאיביי, נכנסתי להרבה מכרזים (באותו רגע לא ממש הבנתי מה אני עושה) ובחלקם גם זכיתי ונאלצתי לקנות... בקיצור זה היה סופ"ש של לילות לבנים ונזק של מעל 500 ש"ח תוך יומיים על פיצ'פקעס. השאר זה הסטוריה!

מאוד אהבתן את הפוסט קניות האחרון שעשיתי (מאיביי ועלי אקספרס), לכן החלטתי לשתף איתכן שוב את הקניות האחרונות שלי. כמובן שהכל מלווה בקישורים לקניה, יש אפילו דיס המלצות ואל תשכחו להשתמש בקשבק :)








מאז שיש לי את הצמידים האלו, עוד לא קרה לי שענדתי אותם מבלי לקבל מחמאות. כל כך אוהבים אותם אצלי בעבודה שכבר הספקתי להזמין אותם לכל מי שמכיר אותי :) אני בדר"כ עונדת 2 צמידים כי לדעתי צמיד אחד פשוט לא מספיק (מצ"ב בתמונה). צירפתי עבורכן את הקישור למוכר ממנו אני מזמינה, לפעמים הוא עושה פאשלות...פעם אחת שלח לי צמיד אדום מחריד במקום השחור שהזמנתי. חברה בעבודה ביקשה צמיד אפור ובז' כמו שלי ובפועל קיבלתי אפור עם אבנים לבנות (במקום כסופות כמו בתמונה) וצמיד בז' הגיע עם אבנים זהובות מחרידות שמקנה לצמיד מראה זול מאוד. אבל לא נורא, בשביל זה יש לנו ביטוח של פייפאל...


____________________

אני מאוד נהנית מהטבעות ואוהבת את המראה שלהן, במיוחד טבעת מספר 1+4 לדעתי הן נראות מעולה, אבל חברות העירו לי שרואים שזה לא זהב....ובכן, לא ממש אכפת לי, כי מעולם לא הייתה לי חיבה מיוחדת לזהב וליוקרתי ואני מעדיפה תכשיטים פשוטים שעושים לי כיף :) כל הטבעות נקנו ממוכר אחד בסכום כולל של $14.40.
טבעת 1- $2.99, טבעת 2- $2.99, טבעת 3- $2.99 (שימו לב, זו אינה טבעת מפרק) וטבעת 4- $4.49. חיפשתי בפרטי הזמנה לראות באיזה גודל הזמנתי את הטבעות ולצערי לא הצלחתי, בכל מקרה יש לי אצבעות נקניקיה ורב הסיכויים שהזמנתי את הטבעות בגודל הכי גדול- במידה 8 או 9 כשהיה. הטבעות אצלי כבר חודשיים ונענדו לא פעם, וטפו טפו טפו, לא השחירו ולא צבעו לי את האצבעות בירוק. אני אמנם לא מרטיבה אותן ובכל זאת, זה הישג לטבעות בעלות של כ-10 ש"ח :)


____________________

תיק ערב (קלאץ') יפייפיה מפייטים מנצנצים :) זהו תיק יד בגודל מושלם (הכנסתי לתוך התיק מחברת כתיבה קטנה ועדיין נשאר מקום ברוחב ובאורך) , לתיק אין רצועה כך שקחו זאת בחשבון... בתיק יש בטנת משי סקסית עם חברבורות וכיס קטן. תוכלו למצוא את התיק במגוון צבעים כמו ורוד, כסוף וזהב. התיק לגמרי יכול לשמש אתכן כתיק איפור!


____________________

הדבר הזה הולך לשנות לכן את החיים!!! מאז ומתמיד סבלתי מכך שלא מצאתי חזיה בהיקף מספיק רחב וקאפ מתאים. מאז ששמנתי בכלל אין על מה לדבר, לא זכור לי מתי קניתי לאחרונה חזיה... מאז שקיבלתי את שלישיית המאריכים הוצאתי את כל החזיות שיש ברשותי וסוף סוף הן עולות!!! כבר לא מודאגת מקניית חזיה הבאה, אני פשוט אביא איתי את המאריכים... מה לעשות שבמדינתו חושבים שרק בנות היקף 75 צריכות חזיות. אני קניתי שלישיה שאת צבעיה לא בחרתי (זה סט של בז', לבן ושחור), יש מאריכים שנמכרים כבודדים ואז תוכלו לבחור צבעים.


____________________



כן כן, אלו העטים המדוברים, שסחפו את האינטרנט ובעיקר את קבוצות הרכישות מאיביי :) 10 עטים צבעוניים במחיר של כ-15 ש"ח כאשר עט אחד כזה נמכר בארץ סביבות 7 ש"ח אם אני זוכרת נכון. העטים יושבים בקופסה קשיחה עם 2 סוגרים צדדיים. זה מסוג הדברים שקונים רק בגלל שהם חמודים... העטים קצת ביאסו אותי שאני כבר לא סטודנטית ואין לי ממש "צורך" בהם, אבל בהחלט שימושיים, טוב, הם לא, אבל הם כאלה חמודים :) אם אתן מעדיפות לקנות מעלי אקספרס אז גם עבורכן הכנתי קישור.
העטים בפעולה (עם רמיזה מעודנת לקוראים)

____________________

שרשרת צמה מוזהבת ב-$3.49
אני די בטוחה שראיתי את השרשרת הזאת בזארה.... היא חמודה והכל אבל לצערי היא השחירה מעט די מהר (ענדתי אותה פחות מ-5 פעמים) במיוחד בסוגרים, שנהיו מעין שחורים ירוקים, בנוסף, הצמה היפה שרואים בתמונה באיביי, כמעט ונעלמה וזה סתם נראה כמו שרשרת מסורבלת (שזה גם יפה, אבל אם אתם רוצים שרשרת צמה....).
אם בכל זאת תרצו לקנות אותה מצרפת קישור גם לעלי אקספרס.


____________________

מי לא אוהב פרוייקטים של יצירה? מי לא אוהב לעשות DIY? רכשתי את הסרטים האלה להכנת כרטיסי ברכה אישיים... מעולה לקישוט צנצנות או קופסאות תכשיטים.



____________________

ועכשיו לדיס המלצות!!!



חוץ מזה שיש פאק בשרשרת (אפשר לראות בחלק הימני למטה, יש רווח כאילו חסרה פנינה) השרשרת עשויה במעין סוג של פלטה, שזה בפני עצמו לא הכי נוח משום שאין גמישות וזה פשוט מונח על הגוף. אם זה לא מספיק, אז הפלטה די עקומה ופשוט יושבת עקום על הגוף. מיותר לציין שמעולם לא ענדתי אותה ולא מאמינה שזה יקרה מתישהו כי היא נראית זוועה.



חולצת שיפון יפייפיה אבל פצפונת!!! אז מה שבתיאור המוצר רשום כי למידה 44 יש היקף חזה של 100 ס"מ? זה פשוט לא נכון! מדדתי את ההיקף והוא לא יותר מ-90 ס"מ. החולצה לא עלתה אפילו על חברותיי שלובשות חולצות במידה S. אז אלא אם כן אתן שטוחות חזה במידה S/XS תוותרו עליה מראש ואת הכסף תבזבזו על צמיד סברובסקי נוסף :)


____________________

מזכירה שוב, לא לשכוח לעשות את הקניות שלכן דרך קשבק (איבייטס/ ביפרוגל/ אקסטרבקס) ולקבל החזר כספי על הקניות שלכן אונליין. לא יודעות מה זה קשבק? היכנסו למדריך המפורט והנוח חלק 1, חלק 2.


____________________

מקווה שנהניתן מהפוסט!
אשמח אם תספרו לי על הקניון שלכן אונליין ותמליצו לי על דברים שווים.


תודה שהייתן איתי!

שלכן,
מיס גליטרס :)
🖤🖤🖤


חפשו אותי גם ביוטיוב...


סקרניות לדעת מה הזמנתי בבלאק פריידי 2015?


11 תגובות

  1. טוב, הזמנתי את העטים בגללך! :]

    השבמחק
  2. יו איך שימחת אותי!
    הזמנתי את העטים לכבוד השנה האחרונה באוניברסיטה ועכשיו אני ממש שמחה שהזמנתי אותם :) הם באמת נראים מהממים ובמחיר כזה - למה לא?
    הלכתי להזמין צמיד :)
    תודה על ההמלצות, אהבתי את הרעיון של הפוסט :)

    השבמחק
    תשובות
    1. יאיי איזה כיף לשמוע!! (איפה היו העטים האלה בתקופת לימודיי הארוכה...?)
      את תהני מהם :)

      מחק
  3. איזה קטע, גם אני בדיוק הזמנתי מאריכי חזיות מאיביי :) ב-20 ש"ח קניתי שלושה, כשבארץ מוכרים 1 ב-20 ש"ח בערך :/ מעצבן [שלי יותר יקרות בגלל שאני קונה את הסוג שמשלב גם גומי בנוסף לתפסים].
    הצמידים מגניבים ממש! נראה לי שאני אזמין לי כמה, אני מחפשת משהו צבעוני ומגניב. והתבאסתי ביחד איתך על שרשרת הפנינים... כי היא נראית מהממת וממש חשקתי בה :/

    השבמחק
    תשובות
    1. ידוע שבארץ עושקים בלי בושה...
      תודה על התמיכה :) :)

      מחק
  4. תודה על ההמלצות! קניתי את העטים והצמידים פשוט מושלם

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף לשמוע! שמחה שעזרתי :)

      מחק
  5. אנונימי9.7.2015, 10:59

    פוסט כיפי,
    אהבתי במיוחד את הטבעות!

    השבמחק
  6. הצמידים!!!! הצמידים!!!!!!!!!!! הם יפהפיים!!!!! :O חבל מאוד שהפאשלות חוזרות על עצמן.. :( בכל מקרה הם מעלפים ואני בטוחה שאזמין אותם מתישהו בחיי!!! :)
    הטבעות לדעתי נראות יוקרתיות בהחלט, לא הייתי מסוגלת להכריז שזה לא זהב אמיתי כצופה מהצד.. :P

    השבמחק
  7. יש להם שירות לקוחות בארץ?

    השבמחק