iHerb- סקירה 1 של מוצרים מהאתר אייהרב

אם תשאלו באילו אתרים אני קונה בקביעות, פירוט כרטיס האשראי שלי יעיד שיש 3 עיקריים: אייהרב, ויטה קוסט ואיכמיסט.
את הפוסט על אייהרב אני סוחבת כבר יותר מדי זמן! ומה זה יותר מדי זמן?! כמעט שנה! עוד מלפני שהתחלתי לכתוב בבלוג... אז קבלו התנצלותי הכנה :) מבטיחה עוד המון פוסטים בנושא בהמשך!

האם יש בקהל עדיין אנשים שלא מכירים את אתר הקניות האמריקאי iherb?!
אציג אותו ממש בקצרה ואם תרצו שארחיב בפוסט נוסף מדריך לקניה באתר, אל תתביישו לכתוב לי ואני אשמח להכין מדריך :)

iherb הינה חנות מקוונת ברמה עולמית אשר הוקמה בשנת 1996.מחסני האתר נמצאים בקליפורניה ומשווקים מוצרים בתחום היופי כמו איפור וטיפוח, מזון, תרופות ותוספי תזונה, מוצרים לתינוקות, מוצרים לבעלי חיים, מוצרי ניקוי אורגניים, מוצרי ארומתרפיה ועוד. על כל מוצר באתר מצויין המידע המלא עליו, כמו תאריך תפוגה, גודל, משקל, אופן השימוש ואפילו כשרות! ההזמנה שלכם מטופלת כמעט באופן מיידי ותוך כמה שעות בלבד כבר יוצאת למשלוח! המשלוח מגיע יחסית מהר- תוך שבוע/יים.

תשלום: באמצעות כרטיס אשראי בינלאומי (אין פייפאל) או ויזה נטענת מהדואר.
דמי משלוח: קבועים בסך $4 (מדי פעם יש מבצעי משלוח חינם).
הגבלת משקל: ניתן למלא עגלה מלאת כל טוב עד 4 פאונד שזה 1.816 קילו (המשקל באתר מוצג בפאונד), חריגה מעבר למשקל זה לא תאפשר ביצוע הזמנה.
הנחות: מדי שבוע בימי רביעי מתחלפים מבצעים על מוצרים שונים. מדי פעם יש הנחות מעל קניה מסויימת כמו 5% הנחה בקניה מעל $60.
אם זו קניה ראשונה שלכם באתר תוכלו להנות מ-$10 הנחה בקניה מעל $40 עם הקוד JVD422 או הנחה של $5 בקניה מתחת ל-$40. טיפ שלי: אם לא הגעתם ל-$40, מומלץ להוסיף משהו (אפילו אם לא ממש צריכים) ולהנות מהנחה גדולה יותר על ההזמנה הראשונה.
חינמי: בכל קניה בוחרים מתנה חינמית בחוצץ המתנות (כל לקוח יכול לבחור רק פעם אחת באותו המוצר בחינם, כלומר בפעם השניה שתבחרו אותו הוא לא יהיה בחינם). מעבר לחינמי שאתם בוחרים, האתר תמיד מפנק בעוד 2 מתנות חינמיות.
*אל תשכחו שבקניה מעל $75 (כולל דמי משלוח) ייתכן ותאלצו לשלם מע"מ.

אייהרב שמנים אתריים

ומכאן לסקירה...

($1.78) Cococare, 100% Cocoa Butter, The Yellow Stick

100% חמאת קקאו- הריח של החמאה מטורף! ריח שוקולדי משכר. הבעיה איתו שהאריזה זולה ולא נוחה לשימוש, וע"מ להוציא חומר צריך לדחוף אותו מלמטה (אין גלגלת כמו בשפתונים). החמאה כמו הרבה שמנים טבעיים מוצקה, אבל במגע עם העור (או ע"י חימום) הופכת לנוזלית. ניתן להשתמש בחמאה להזנת עור יבש על כל חלקי הגוף במקום קרם לחות, כשפתון לחות (וכאן השימוש הופך ללא כל כך נוח), נשים בהריון משתמשות בו על הבטן למניעת סימני מתיחה או על פטמות סדוקות לאחר לידה, מצויין בחורף למריחה על עור ידיים יבש, או על אף יבש לאחר צינון (ובזמן כמובן!), ניתן להשתמש בו לאפייה ובמיוחד כשעובדים עם שוקולד.
הסטיק שלי לא שרד, כי השארתי אותו ליד החלון והוא פשוט נמס. ולמען האמת, לא רואה את עצמי מזמינה אותו בשנית באופק הקרוב, כי אני חושבת שלא חסר מוצרים אפקטיביים באותה המידה, אם לא יותר, וגם נוחים יותר לשימוש. אבל אם בא לכם לנסות אותו, אני אומרת למה לא? אולי עבורכם זה יהיה מוצר קסם...וגם אם לא, בעבור $1.78 זה לא הפסד גדול (את שלי קניתי ב-$1.41 לפני יותר משנה, מאז המחיר עלה מעט).


($4.46) Yogi Tea, Green Tea Blueberry Slim Life

תה ירוק של Yogi עם אוכמניות המסייע להרזיה. לא, לי זה לא עזר לרזות ולו גרם אחד! אבל אהבתי מאוד את הטעם שלו, מעט פירותי וחמצמץ, וחזרתי לקנות אותו עוד הרבה פעמים, רק בגלל הטעם...

מאחורי המבחר הגדול של תה יוגי עומדת תורה שלמה, שכל תבלין/צמח מיועד למטרה כלשהי ויכול לסייע לנו, למשל תה עם אכיניצאה מיועד לחורף ועוזר לחזק את המערכת החיסונית, תה עם קמומיל, וולריאן ולבנדר להרגעה לפני שינה ועוד רבים אחרים. המבחר של התה עצום, אבל יש רק תה ירוק (שמבחינתי זה מעולה כי אני לא אוהבת תה שחור), כולם מכילים תבלינים שונים ורובם מאוד חזקים בטעמם ולא לבעלי לב חלש :) לפני ההזמנה תבדקו איזה תבלינים מכיל התה כי אם יש תבלין שאתם לא אוהבים (כמו ג'ינ'גיר או קינמון) אז המנעו לרכוש אותו כי הם מאוד מתובלים! חלקכם בטח תשמחו לדעת שהתה כשר.
תה ירוק רצוי לחלוט דווקא לא עם מים רותחים כדי למנוע מרירות, ואפשר אפילו לחלוט אותו יותר מפעם אחת.


($3.37) Nubian Heritage, African Black Soap Bar

סבון אפריקאי שחור, כשמו כן הוא- שחור!!! מכינה אתכם למקלחת הראשונה איתו...הכל יהיה שחור! גם הקצף :) יש לו ריח מדהים מתוק-מתוק שמזכיר לי דבש... לפני שהוא עובר לשימוש במקלחת אני פותחת את הקופסה ומשאירה בארון הבגדים כדי להנות מהריח שלו.
הסבון מיוצר מרכיבים אורגניים ולא נוסה על בע"ח, מכיל אלוורה, ויטמין E, תמרינדי וחמאת שיאה.
כל אחד חייב לנסות את הסבון הזה לפחות פעם אחת... יש לו סגולות ריפוי של ייבוש פצעים בגוף ואקנה, טיהור הגוף וכל זה בזמן ריכוך והזנת העור.
באמת שאין מה להרחיב יותר מדי על הסבון חוץ מהעובדה שאתם צריכים להתנסות בו ותבינו לבד :) אם אתם לא חובבי סבונים מוצקים, תוכלו למצוא אותו בגרסה הנוזלית, אם כי יקרה יותר.


($3.18) Now Foods, Solutions, Apricot Oil
שמן גלעיני משמש, או בעממית "גוגואים"- זהו שמן מזין מאוד שניתן להשתמש בו על כל הגוף, לטיפול במצבי יובש ומניעתם. ניתן להשתמש בו על הפנים להוספת לחות ולהשבת זוהר בריא לעור, או למרוח על כל הגוף אחרי המקלחת כשהעור עוד לח, או על השיער.
אני בעיקר משתמשת בשמן להכנת מסכה לשיער. אני לרב מכינה תערובת של כמה שמנים מזינים לשיער, אבל באמת שאין איזו פורמולה סודית למסכה, פשוט תשתמשו במה שיש :) למרוח כמות נדיבה של השמן על השיער ובעיקר הקצוות (המשקיעים יכולים לחמם מעט את השמן באמבט מים חמים או במיקרוגל לכמה שניות) ולהשאיר על השיער לפחות חצי שעה ואז לשטוף כרגיל. ניסיתי פעם למרוח מעט מהשמן על הקצוות גם אחרי המקלחת אבל זה הרגיש לי שומני מדי עבור השיער שלי.


(Nestle Hot Cocoa Mix, Mini Marshmallows ($1.28

שוקו עם מיני מרשמלו של נסטלה- מה אני אגיד חוץ מ"יאמי?!" ואני בכלל לא אוהבת שוקו (גם בתור ילדה הייתי שותה את המוקה ולא את השוקו בשקית). טעים! טעים! ומנחם בחורף :) לשמחתי המחיר עליו ירד במהלך השנה האחרונה וכבר לא עולה $2.85, בעצם... לצערי, כי כמעט בכל הזמנה אני מוסיפה אותו :)
החבילה מכילה 6 שקיות אישיות, אין צורך להוסיף כלום מלבד מים רותחים (אני מוסיפה מעט חלב רק כדי שלא יהיה רותח מדי).
לגבי הכשרות, צר לי לאכזב חלקכם, אבל באתר לא רשום כלום וגם על האריזה אין תו כשרות.


(Annie's Homegrown, Organic Bunny Fruit Snacks ($2.49

ארנבונים טעימים המכילים ויטמין C. מאוד טעימים ולא מכילים (לטענת החברה) תוספים משמרים מלאכותיים ומזיקים.
בזמנו הייתי קונה את הארנבונים במחיר של $0.99 ולדעתי הבעל בית קצת השתגע שעכשיו השקית של 23 גרם עולה $2.49! תוכלו לרכוש מארז של 5 שקיות במחיר שפוי יותר של $5.09 למארז.
אין שום מידע באתר או על המוצר לגבי הכשרות.


($4.50) Nescafé, Taster's Choice Instant Coffee Beverage, Vanilla


מארז 20 שקיות אישיות של טסטר'ס צ'ויס להכנת קפה בטעם וניל. בהזמנה זו גיליתי שאני בעצם לא אוהבת קפה בטעמים, אז הקפה מעלה אצלי אבק בארון...
גם במקרה זה אין שום מידע לגבי הכשרות.


($5.10) Yummy Earth, Organic Lollipops

סוכריות טבעוניות ואורגניות, ללא צבעי מאכל, ללא תוספים, ללא חומרים משמרים, או בקיצור- הכי טבעי שיש!!!
סוכריות טעימות, אהובות במיוחד ע"י לקוחות אייהרב ובעיקר הורים שמחפשים אלטרנטיבות מתוקות ובריאות יותר ממה שנמכר בחנות. הקופסה מכילה לפחות 25 סוכריות במגוון של 4 טעמים:מנגו, אבטיח, רימון ואוכמניות. לחברה Yummy Earth יש מבחר גדול של טעמים ומארזים נוספים.
הסוכריות כשרות ונושאות תו כשרות!


אל תשכחו, בכל קניה לבחור לכם מוצר חינמי מהמוצרים המוצעים :)

אם זו רכישה ראשונה שלכם באתר אתם יכולים להנות מהנחה של $10 בקניה מעל $40 עם הקוד MUQ649.
MUQ649  זהו קוד ההפניה שלי ואם תרכשו דרכי, אני ארוויח עד 4% מהקניה, כמובן לא על חשבונכם! לאחר הקניה הראשונה שלכם באתר, גם אתם תוכלו לחלק את הקוד האישי שלכם ולהנות מתוכנית הפניית חברים.

עד כאן לפוסט הראשון שלי על אייהרב, מקווה שנהניתם :)
אל תהססו להציף אותי בשאלות!
כמובן שאם כבר רכשתם באתר ואתם רוצים להמליץ על מוצרים אהובים, אני אשמח לשמוע.

שלכן,
מיס גליטרס :)
🖤🖤🖤


חפשו אותי גם ביוטיוב...
שלכן,
מיס גליטרס :)


תגובות מתקבלות בברכה בבלוג זה :) :) :)
- See more at: http://missglitters.blogspot.co.il/2013/12/Glossybox-12-13.html#sthash.HvwUp8aS.dpuf
שלכן,
מיס גליטרס :)


תגובות מתקבלות בברכה בבלוג זה :) :) :)
- See more at: http://missglitters.blogspot.co.il/2013/12/Glossybox-12-13.html#sthash.HvwUp8aS.dpuf


27 תגובות

  1. היי, נהנתי לקרוא את הפוסט..
    האם קנית ביוטין? שמעתי שזה מסייע לצמיחה של שיער ולא יודעת מאיפה או איזה חברה לקנות...
    תודה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. האם את מתכוונת לתוסף תזונה או לשמפו? (את שניהם לא חסר באייהרב :) )

      מחק
    2. התכוונתי לתוסף תזונה... יש עוד משו שאת ממליצה שיכול לעזור לצמיחת שיער? שמן קיק כבר ניסיתי..

      מחק
    3. למה את צריכה תוסף ישעזור לצמיחת השיער? האם יש נשירה? אם יש נשירה צריך לבדוק ממה היא נובעת, לרב זו בעיה פנימית שצריך לטפל בה (לעשות בדיקות דם ולבדוק מה חסר) לרב זה מתזונה לקויה או חסרה, מלחץ או פשוט גנטי...
      עיסוי קרקרפת טוב לצמיחת השיער כי יש הזרמת דם.
      בכל מקרה, יש מבחר גדול של ביוטין באייהרב. אישית התנסיתי בתוסף יעודי לשיער דווקא מויטה קוסט שעזר לי (היו בו הרבה דברים, כולל ביוטין)

      מחק
    4. יש נשירה ממש ושיער דליל.
      עשיתי בדיקת דם כבר לפני חצי שנה ועשיתי זריקות b12 אבל עדיין אין שיפור אלא רק הרעה.
      רוצה לנסות תוסף מזון שאולי יסייע יש לך משו להמליץ עליו? או כל דבר אחר ?

      מחק
    5. אני מעדיפה לא להמליץ על תוספים, כי אינני רופאה או נטורופתית.. אבל יכולה להגיד להפנות אותך לדף התוספים באייהרב שמיועדים לשיער: http://bit.ly/1d937yf
      אגב, יש גם את המותג סולגאר שאנחנו מכירים בארץ, אז תוכלי להתייעץ עם רופא/ רוקח בארץ...

      מחק
  2. יש לי פטיש לחמאת קקאו הזאת.. חבל שהאריזה שלה דפוקה ותוקעת את הגודיז בפנים...

    השבמחק
    תשובות
    1. פגם רציני בייצור! אפילו בתמונה רואים שהמיכל קצת שבור בצד (אחרי נפילה אחת בלבד) אם אני אקנה את החמאה בשנית זה יהיה רק לצורך הכנת קרם ביתי כלשהו :)

      מחק
  3. מיסי גליטרס האהובה ! מה הייתי עושה בלעדייך!ובלי בפוסט המדליק הזה שלך! תודה שהסברת והדרכת בסבלנות אכן אתר מומלץ וכייפי והכי חשוב מחירים נורמליים אני יותר מאושרת בזכותך!

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף לקבל תגובות כאלה!!!!
      שמחה שהצלחתי לעזור לך ולהפיג את החששות מקניה ראשונה באתר!!! תתחדשי ותהני מהרכישה שלך :)

      מחק
  4. אנונימי4.1.2014, 20:36

    האם יצא לך להשתמש בסבון השחור? אני השתמשתי בו והוא בכלל לא עזר נגד אקנה ונורא ייבש את עור הפנים. אבל בשביל הגוף הוא בסדר ואני מאוד אוהבת איך שהוא מקציף.

    השבמחק
    תשובות
    1. ודאי :) השתמשתי כבר בלפחות 3... יכול מאוד שלך הוא לא התאים...קורה... כולנו שונים. יש לך עור הנוטה להתייבש?
      לי הוא עזר מאוד בניקוי פצעונים קטנים באזור הכתפיים והזרוע. אין לי אקנה, כך שלא ניסיתי אותו על הפנים.

      מחק
  5. תמונות מדהימות!!! אני מתה על השוקו הזה!!!!

    השבמחק
  6. התאפקת הרבה זמן עם רק עכשיו עשית הזמנה:)
    הסטיק לא הרשים אותי, לא אהבתי את התחושה שלו.
    השוקו יאמי, אוהבת.
    את שאר המוצרים עוד לא ממש ניסיתי, חלק הכרתי ממקודם וחלק שמחתי להכיר.

    השבמחק
    תשובות
    1. נראה לי לא הבנת אותי... זו הזמנה ישנהההה מעל שנה לפחות... אני פשוט סחבתי את הפוסט הרבה זמן :) מאז כבר היו עשרות קניות מאייהרב וגם מויטה קוסט :)
      השוקו הזה, אשם בחמוקיים שלי :)
      שמחה שהצלחתי לחדש משהו!
      תודה על התגובה!

      מחק
  7. אנונימי6.1.2014, 12:35

    למרות שיש לי פז"מ מכובד עם אייהרב מעולם לא הזמנתי מוצרים מתחום המזון והמשקאות.
    אולי כי זה באופן כללי קטגוריה שלא מרגש אותי לקנות (ואני אלרגית לחומר ממנו עשויות סוכריות).
    את התה של יוגי אני מאוד אוהבת, ורק לאחרונה גיליתי את משפטי החוכמה שמוטבעים בקצה התיון!
    אפילו קניתי להורים שלי, שהם מכורי תה, אבל אצלהם לא נרשמה התלהבות יתרה.
    בכל מקרה פוסטים על אייהרב זה תמיד מצוין, האתר הזה כל כך גדול ומפלצתי, שתמיד יש דברים שחומקים מרכישה ונשארים בווישליסט :)

    השבמחק
    תשובות
    1. שמתי לב שלאחרונה אני קונה בעיקר מתחום המזון, כי פשוט יש שם כל כך הרבה דברים חדשים שאני עוד לא ניסיתי... בעיקר הממתקים שם,קשה להשאר אדישה אליהם.

      מחק
  8. פוסט נהדר. תתחדשי על הכל. גם אני הזמנתי פעם את הסטיק קקאו הזה ואצלי קרה קטע הפוך אולי כי זה היה בחורף..הוא פשוט התייבש והתכווץ קצת בתוך האריזה די מהר..בכל מקרה הוספתי לי לרשימה מאייהרב את השוקו מרשמלו הזה...:)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!
      השוקו נהדר!!! בכל הזמנה אני מנסה לוותר עליו אבל ללא הצלחה :)

      מחק
  9. אנונימי19.6.2014, 12:45

    הייי תודה על הפוסט המעניין. אמנם על טעם ועל ריח אין להתווכח אבל רציתי לשאול את דעתך על הריח של שמן המשמשים . אני סובלת מעור גוף מאד מאד יבש , גם משיער יבש בקיצור אני יבשה כמו המדבר....חח, רוצה לנסות. תודה

    השבמחק
    תשובות
    1. אין לו שום ריח.... הוא עשיר בויטמין E שמצויין בליחוח העור.

      מחק
  10. אם זריקות לא מצליחות אז כדאי לנסות את סולגאר B12

    השבמחק
  11. מבין התוספים שיש סולגאר אכן מומלץ

    השבמחק
  12. אם זריקות לא מצליחות אז כדאי לנסות את סולגאר B12

    השבמחק
  13. מבין התוספים שיש סולגאר אכן מומלץ

    השבמחק