פלטת סמקים חדשה של עופרה Ofra Cosmetics Blush Palette I

אם אתן עוקבות אחרי חדשות עופרה ואתר גילטי אתן ודאי יודעות שרב הבלוגריות והיוטיובריות הישראליות נכחו השבוע בהשקה מיוחדת של עופרה. מלבד פינוקי האיפור, המקארונים והשמפניה זכינו לביקורה של מנהלת הדיגיטל של עופרה העולמית וזה היה מדהים!!!
מנהלת הדיגיטל של עופרה, קרין טרזה, נתנה לנו טיפים להתנהלות במדיה החברתית וסיפרה על השת"פים של עופרה עם יוטיוברים מובילים בעולם כמו קייטלין לייטס, צמד דיופ ד'את ומני מואה. היה כיף גדול!!!

הסמקים ארוזים בפלטת קרטון קשיח וסגירה מגנטית, אלו מכן אשר למדו איפור אצל מיקי בוגנים ודאי מזהות את הפלטה ואני יכולה להעיד שאפילו יש לי כבר כמה מהגוונים מהפלטה החדשה.
אין ספק שאני מעדיפה פלטות קרטון על פני פלטות פלסטיק או זכוכית (לא עלינו!) משום שהן פחות מועדות לפורענות ומגינות היטב על הסמקים (או הצלליות) מפני שבירה.
הפלטה מכילה 12 גוונים חמים וקרים כאחד, בהירים וכהים, מאט ומבריקים (עם sheen). מדובר בפלטה ורסטילית להפליא, בה גווניה יכולים לשמש גם כברונזר ואף כצללית (הרימו יד אוהבות הפרקטיות!). 
ואם אתן זורמות עם אתגרים, אז לדעתי אפילו אפשר ליצור טואטלוק עם הפלטה הזאת :)
מדובר ב-12 סמקים בגודל של 4 גרם כ"א ואולם הפלטה מיועדת לשימוש מקצועי, אך כל חובבת איפור יכולה להנות ממנה.
הפלטה נמכרת במחיר השקה של 320 ש"ח (במקום 480 ש"ח) ואמנם זה נשמע יקר, אך אם נעשה חשבון כמה זה יוצא לכל סומק נגלה כי זה מסתכם ב-26.7 ש"ח לכל אחד!


הסמקים מאוד פיגמנטיים, במיוחד אלו עם ההברקה, הם חמאתיים, לכן יהיו מושלמים גם כצללית (שזה מסתדר לי מעולה, כי אלו דווקא הגוונים הכהים, אשר יהיו כהים מדי עבור העור האשכנזי שלי).
אני ממליצה לעבוד בזהירות ועם מברשת רכה ופלאפית משום שכאמור הפיגמנט חזק מאוד ולדעתי גם מדובר בסמקים שנאפו בדחיסה בודדת, מה שאומר שהם רכים יותר ומתפוררים יותר.

הבה נסוויץ'!

Pink lady- ורוד פוקסיה אשר מתאים לכהות עור או כצללית
Crazy Pink- ורוד לילך על גבול האולטרה בגימור סאטן
Winter Rose Glow- גוון חמרה בגימור סאטן חמאתי (מושלמת כצללית)
Charm- ורוד עתיק חם בגימור מאט (מעט יבשושית וחבל)

 Raisin- חום חם בגימור מאט. דיופ לסומק של מאק עם אותו השם
B-29- ורוד חם בגימור מאט עם נצנוץ
Candy Apple- גוון אפרסקי (הו האירוניה) בגימור מאט- הפייבוריט שלי
Rose- גוון ורוד עתיק- יכול לשמש גם להצללה בזכות הטון האפור שבו

Rendezvous- חום כתמתם בגימור מאט
Apricot- גוון זהוב "משמשי" בגימור מאט ונצנוץ, מושלם כהארה לכהות עור (עליי כהה מדי כהארה)
Pink Satin- ורוד קר בגימור מאט 
Format- פה לדעתי נפלה טעות ביצור... זוהי צללית חמאתית ודואוכרומית לכל דבר! מדובר בדיופ לסומק של מאק באותו השם

מיותר לציין, אך מזכירה שפלטת הסמקים ובכלל כל מוצרי עופרה אינם מנוסים על בע"ח!


כמכורת איפור נכשלתי באהבתי לסמקים, בעיקר בגלל העור הבהיר והפנים העגולות שלי שאני מודה שללא קונטור אני מרגישה כמו מטריושקה, או יתר גרוע מזה כמו "פונצ'יק" (העזרו בחברים הרוסים שלכן לפיענוח). כך שאני פחות מוצאת עניין בפלטת הסמקים הזאת לשימושי האישי.
ולמרות זאת, אני מרגישה שזאת פלטה מושלמת למזוודה המקצועית שלי, שכן על הלקוחות שלי אני שמה סומק ואוהבת שיש לי מגוון גדול של גוונים וגימורים מחד, והכל ארוז ומסודר בפלטה אחת מאידך.

הפלטה נמכרת באתר גילטי במחיר השקה של 320 ש"ח וברכישתה תוכלו להנות משליח חינם עד הבית!


צ'ופר קטן למי שהגיעה עד סוף הפוסט...
זוכרות את פלטת השימרים "פיצה" שהייתה במהדורה מוגבלת ונחטפה?! (הקליקו לתזכורת)
ובכן...
פלטת שימרים החדשה, בעלת השם בברלי הילס היילייטר, אשר מאוד דומה לשימר פיצה, אם כי אין זו אותה הפלטה חוזרת למכירה באתר גילטי!


משלוח מאתר גילטי עם שליח עד הבית בחינם בכל רכישה מעל 150 ש"ח (או 12 ש"ח מתחת ל-150 ש"ח).
בנוסף, לנרשמות בפעם הראשונה לרשימת התפוצה של אתר גילטי, יש קוד 10% הנחה למימוש חד פעמי בהזמנה לבחירתכן.

*ההיילייטרים התקבלו לסקירה.

הקליקו לפוסטים נוספים עם מוצרי עופרה

זהו עד כאן,
מקווה שנהניתן מהפוסט :)
ספרו לי האם חשקה נפשכן בפלטת סמקים שכזאת?

שלכן,
מיס גליטרס :)
🖤🖤🖤


חפשו אותי גם ביוטיוב...

2 תגובות

  1. אנונימי13.6.2016, 11:57

    יאלללה מתה שהפיצה החדשה תגיע!!!!!
    נ.ב. איזה פוסט כייפי :)

    השבמחק
  2. סקרנת אותי מאוד לגבי הורסיטאליות של הפלטה, פוסט מעולה גליטרס :)

    השבמחק