על פיצה, היילייטר ויהלומים של עופרה :)

כמה שאנחנו הישראליות מתאכזבות כל פעם מחדש כאשר מותג זה או אחר משיק צללית או סומק במהדורה מוגבלת ולרב לא ניתן להשיגה מחוץ לגבולות ארה"ב... הפעם המצב הפוך! תקדים גבירותיי!!!
חברת עופרה השיקו פלטת היילייטרים במיוחד עבור חובבות האיפור הישראליות!!! כן, כן, מהיום הדודה בארה"ב תבקש שאתן תשלחו לה איפור :)  ואם זה לא מספיק, אז הפלטה תמכר אך ורק באתר גילטי!  



פלטת ההיילטרים כל כך מרשימה ביופייה, שהתקשתי לבחור תמונה ולא הצלחתי להחליט מאיזו זווית היא נראית יותר טוב :) 



הבה נסוויץ'!
הסווצ'תי את כל גווני הפלטה עם כיוון השעון (המספור בהתאם) וצילמתי בתאורה שונה...
החומר מאוד רך ונעים להנחה, פיגמנטי בטירוף ומספיקה כמות ממש קטנה ממנו כדי להראות נוכחות!
הגוונים מרהיבים ויתאימו גם לבהירות כמו לשחומות ולכל תתי הגוונים. ניתן להשתמש בגוון אחד מהפלטה או לאסוף את כל הצבעים יחד.


רצה שמועה כי 2 מהגוונים בפלטה דומים לגווני ההיילייטרים שיוצרו בקיץ בשיתוף פעולה עם DUPETHAT, החלטתי לבדוק אם יש אמת בשמועה:

ובכן, הגוונים אמנם דומים, אך מדובר בפורמולות שונות, גימור וגם גוון מעט שונה. יש לי את ההיילייטר שהושק בקיץ בשם YOU GLOW GIRL והשוואתי אותו לגוון מספר 5 (מספור בתמונות הקודמות) בפלטת "פיצה" החדשה.
גוון מספר 5 ב"פיצה" פחות פיגמנטי ופחות מטאלי מההיילייטר YOU GLOW GIRL. בנוסף, ניתן להבחין שהוא מנצנץ יותר ויש בו מעט יותר פיגמנט אפרסקי.
אם בא לכן לראות מדריך שלי עם טכניקה מעניינת לאיפור באמצעות ההיילייטר YOU GLOW GIRL, מוזמנות לקפוץ לערוץ היוטיוב שלי.

נחזור שוב לפלטת "פיצה" שלנו... הגוונים כאמור מרהיבים ביופיים, פיגמנטיים וחמאתיים ביותר. אמנם מדובר בפלטת שימר סקסית בטירוף, אבל כמובן שניתן להשתמש בגווני הפלטה גם כצלליות (במיוחד בגוון מספר 4!).

אפרופו צלליות...
נזכרתי שיש לי את פלטת היהלומים של עופרה שאני כל כך אוהבת והחלטתי לבדוק האם הגוונים דומים:

כפי שאתן רואות, הגוונים בפלטת היהלומים (התמונה התחתונה) עם גוונים הרבה יותר חמים וחוץ מגוון אחד או שניים, הצלליות לא יתאימו כהיילייטר. כמוכן, הצלליות מאטליות יותר מאשר פלטת ההיילייטר.


אז עם מה בעצם מניחים את ההיילייטר על הפנים?


המברשת המקובלת להנחת שימר/ היילייטר הינה מברשת המניפה
מברשת המניפה שלי איתי כבר 10 שנים כי אני לא ממש עושה בה שימוש (לא נמנית עם אוהביה של מברשת זו), אבל תוכלו לקנות כמותה בכל חנות איפור. לדעתי האישית, זו אחת המברשות שהכי אין מה להשקיע בה, אז אל תשתגעו ותקנו כזאת בעשרות שקלים, יש הרבה אלטרנטיבות זולות ומספקות. למשל באייהרב יש מברשת מניפה של אלף קוסמטיקס ושל ריל טכניקס.


אפשרות נוספת הינה מברשת פלאפית גדולה
מברשות של חברת דליום טולס פשוט עושות לי את זה! הן מבחינת האיכות והן מבחינת המחיר! בעקרון זאת מברשת קונטור מספר 945, אך לדעתי היא עושה עבודה טובה ויש עימה יותר שליטה בחומר מאשר בהנחה עם מברשת מניפה.


אפשרות נוספת והמועדפת עליי
מברשת קיבוע של ריל טכניקס היא לגמרי הפייבוריט שלי להנחת היילייטר, יש יותר שליטה בחומר ופיזור טוב ואחיד של החומר. יש לי מברשת נוספת כזאת שמשמשת אותי גם לקיבוע קונסילר והיא מושלמת גם לזה :)
את המברשת הזאת ניתן לקנות כבודדת או בסט יחד עם מברשת מניפה.


ואיך ההיילייטר נראה על הפנים?

טוב, במקרה שלי, אני כל כך בהירה שלא ממש רואים בתאורה שצילמתי, אבל היי! לפחות רואים את ההברקה על האף :)
אגב, על השפתיים השפתון העמיד של עופרה בגוון מנהטן ועל הציפורניים לק של איל מקיאג' בגוון Gossip Girl. בחיי שלא ניסיתי להתאים את השפתיים לציפורניים! :)


מזכירה לכן,
היילייטר פיצה יוצר באופן בלעדי עבור ישראל וימכר אך ורק באתר גילטי! הוא נמכר בימים אלו במחיר ההשקה של 86 ש"ח (במקום 189 ש"ח), אז כדאי להזדרז...
כל מוצרי עופרה שהוזכרו בפוסט כמו ההיילייטר YOU GLOW GIRL, פלטת יהלומים והשפתון העמיד- כולם זמינים לרכישה באתר גילטי (צירפתי קישור ישיר לכל אחד מהם).
משלוח מאתר גילטי עם שליח עד הבית בחינם בכל רכישה מעל 150 ש"ח (או 12 ש"ח מתחת ל-150 ש"ח).
בנוסף, לנרשמות בפעם הראשונה לרשימת התפוצה של אתר גילטי, יש קוד 10% הנחה למימוש חד פעמי בהזמנה לבחירתכן.

*ההיילייטרים התקבלו לסקירה.

הקליקו לפוסטים נוספים עם מוצרי עופרה

זהו עד כאן,
מקווה שנהניתן מהפוסט :)
ספרו לי האם יצא לכן כבר לנסות את פלטת ההיילייטרים החדשה של עופרה?

שלכן,
מיס גליטרס :)
🖤🖤🖤


חפשו אותי גם ביוטיוב...



2 תגובות

  1. אנונימי16.2.2016, 18:17

    קניתי בהמלצתך את השימר ואני מאוד נהנית ממנו (משתמשת גם כצללית).
    התמונות פשוט מקסימות!!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :) שמחה לשמוע שאת נהנית ממנו!!

      מחק