שירות סריקת העור של אליזבת ארדן בחינם- בלעדי בג'יימס ריצ'רדסון לטסים בחודש יוני בלבד!

היי יקירות,

הפעם הפוסט קצת שונה... אם אתן עוקבות אחרי בפייס אתן יודעות שאני שקועה בעבודה החדשה והנפלאה שלי וכמעט שלא מוצאת זמן לכתוב פוסטים חדשים... לכן החלטתי לצרף לכן מידע זה AS IS עבור הטסות החודש ולא לחכות עד שבאמת יהיה לי זמן לכתוב פוסט מקיף, כי עד אז יש מצב שזה כבר לא יהיה רלוונטי.

אז ככה..
מדובר בהשקה בלעדית של דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון לשירות חינמי של אליזבת ארדן במהלך חודש יוני בלבד. הטסות יוכלו להנות משירות סריקת עור ואבחון עור אישית.
סורק העור של אליזבת ארדן הינו מכשיר נייד המאפשר הענקת ייעוץ טיפוח מדויק ואינדיבידואלי עבור כל לקוח/ה. סריקה מהירה באמצעות סורק העור, חושפת בעיות שלא ניתן לראות בעין בלתי מזוינת וכך ניתן לגלות את הצרכים הייחודיים והאינדיווידואליים של העור, ביניהם: אבחון פיגמנטציה, נזקי שמש והתייבשות העור, מרקם, נקבוביות מוגדלות, זוהר/ בהירות, לחות וגמישות העור.


ניתן לבחור באחת משלוש הבדיקות הבאות:

ניתוח מקיף של העור- אבחון עור מקיף בחמישה צעדים שיעריך את מצבו האמיתי של עורך, החל מגוון עור לא אחיד ועד לאטימות בעור.

ניתוח הזוהר והלחות- סט מותאם של בדיקות המתמקדות ברמות הלחות של העור בשתי דרכים שונות, בתוספת סריקה מיידית של זוהר העור בעזרת המצלמה המיקרוסקופית.

ניתוח פיגמנטציה- במקרה של חששות ספציפיים סביב כתמים כהים, נמשים וכתמים בהירים, בדיקות אלה נעזרות במצלמה ובחיישן על מנת לקבוע את חומרת התופעה ולהתאים מוצר אשר יספק ללקוחה שינוי יוצא דופן.

סורק העור עושה שימוש בטכנולוגיה מתקדמת למדידת העור של הלקוחה בקטגוריות מרכזיות. התוצאות מושוות לממוצע בקבוצת הגיל של הלקוחה. ללקוחה ניתן ציון בכל אחת מהקטגוריות המרכזיות כאשר A זה ציון מעולה ו-C פחות...

גם אני הייתי סקרנית לגבי מצב העור שלי ועברתי אבחון ע"י מומחית היופי של אליזבת ארדן. תחילה היא הזינה כמה נתונים שלי כמו הגיל (ע"מ לבדוק את מצב העור שלי יחסית לגילי) ואז נעשו כמה סריקות...
הראשונה הייתה לראות את פני השטח של העור...הצחיק אותי לראות נצנצים על פני השטח :)
הסריקה השניה כללה נתונים לגבי גמישות העור, לחות, שומן, מרקם ופיגמנטציה:
מסתבר שמצב העור שלי יחסית סביר... חסרה לחות (באותו יום שמתי רק סרום!) ושמחתי לגלות שהשתלטתי על הפרשת השומן בעור... מצאתי שגרת טיפוח שמתאימה לעור שלי :)
אגב, מדובר בבדיקה לא כואבת ולא פולשנית אשר ניתן לבצע גם ללא הסרת האיפור (אם כי רצוי להסיר איפור לפני הבדיקה). הבדיקה מתבצעת ע"י הנחת הסורק על העור למשך מספר שניות , ואז מתחיל הפענוח של הנתונים אשר נמשך כמה דקות.

האבחון אמנם לא מותנה בקניה, אך אם תרצו לאחר האבחון לבצע רכישה, יועצת היופי תדע להתאים עבורכן את המוצרים שיתאימו לכן בול לפי האבחון שזה עתה עשיתן.


שימו לב, השירות ניתן למשך חודש יוני בלבד!!!


טיסה נעימה!!!

מיס גליטרס :)

אוהבות את הבלוג שלי? אל תשכחו להרשם  (בתיבה מימין) לקבלת עדכון במייל ברגע שפוסט חדש עולה לאוויר :)
אוהבות את האיפור שלי? מוזמנות לפרגן בלייק בדף פייסבוק החדש שלי :)




2 תגובות

  1. טוב אז צריך להתאפס על טיסה

    השבמחק
  2. בהתחלה זה נשמע מעניין, אבל אח"כ עלה אצלי החשש שהמכשיר עלול לפלוט מלא קרינה... האם אני טועה?

    השבמחק