סקירת פלטת השוקולד של טו פייסד / Too Faced Chocolate Bar

היי היי,
אחרי העדרות ממושכת למדי של חודש, הגיע הזמן לפוסט חדש!
מי שעוקבת אחרי בפייסבוק, יודעת מה מעסיק אותי בימים אלה... לא אלעה אתכן בפרטים, אבל אם אתן סקרניות, מוזמנות לשלוח לי בקשת חברות ולקבל הצצה לחיי היומיום שלי :)

פלטת השוקולד המדהימה של טו פייסד התקבלה לסקירה לפני מספר חודשים ומאז 80% מהזמן אני מתאפרת רק בה.... למה? תכף תבינו לבד..




  • נתחיל מזה שהפלטת צלליות נקראת פלטת שוקולד ומעוצבת חיצונית כמו טבלת שוקולד :)
  • שנית, כשפותחים את הפלטה קשה להתעלם מניחוח שוקולד משכר הנידף ממנה ברגע שפותחים אותה. אגב, זו השיטה לבדיקת מקוריותה של הפלטה- אם אין לה ריח שוקולד, היא אינה מקורית!
  • הפלטה מכילה 16 צלליות (שימריות, משי ומאט) מועשרות באבקת קקאו, 2 מהצלליות הבהירות יכולות לשמש להארה/ כשימר.
  • שמות הצלליות גם הן על טהרת השוקולד: טריפל פאדג', שוקולד חלב, מרציפן, גנאש וכו'.
  • הפלטה מגיעה עם חוברת הדרכה עם 3 "הצעות הגשה" (סגנונות איפור). כמובן שבזכות הגוונים המעניינים בפלטה יש אינספור אפשרויות איפור איתה, החל מאיפור יומיומי עדין וכלה באיפור ערב דרמטי וזוהר.
  • הצלליות נטולות אכזריות!
  • מחיר הפלטה נע סביב 200 ש"ח, שזה אחלה מחיר בתמורה לאיכות שמקבלים (מידע נוסף לגבי הרכישה בסוף הפוסט).





Let's Swatch!!!!




Gilded Ganache, White Chocolate, Milk Chocolate, Black Forest Truffle, Triple Fudge
Gilded Ganache- צללית משי בגוון ירוק ביצתי עם שימר זהוב דק
White Chocolate- צללית מאט בגוון עור, מתאימה להארות של הפנים
Milk Chocolate- צללית מאט בגוון חום בהיר, מעולה כגוון "מחמם" של הצלליות
Black Forest Truffle- צללית משי בגוון חום-סגול עם שימר צבעוני. אחת הצלליות האהובות עליי. ממליצה להניח אותה על צללית קרם בטפיחות עם מברשת סינטטית דחוסה או אפילו עם האצבע (במעין תנועת משיחה)!
Triple Fudge- צללית מאט בגוון חום עשיר, כמעט שחור

Salted Caramel, Marzipan, Semi Sweet, Strawberry Bon Bon, Candied Violet, Amaretto
Salted Caramel- צללית מאט בגוון חום בהיר כתמתם
Marzipan- צללית משי הורסת בגוון שמפניה זהוב, רכה כחמאה בעלת פיגמנט רווי וכמעט מטאלי
Semi Sweet- צללית מאט בגוון חום שוקולד
Strawberry Bon Bon- צללית מאט ורודה, די גירית ובעלת פיגמנט יחסית חלש (ודי מאכזבת בהשוואה לחברותיה) 
Candied Violet- צללית משי סגולה עשירה בגליטרים ורודים זעירים, גם אותה ממליצה להניח בטפיחות או עם האצבע
Amaretto- צללית משי בגווני נחושת, מעט דואוכרומית ובעלת גימור מטאלי

Hazelnut, Creme Brule, Haute Chocolate, Cherry Cordial, Champagne Truffle
Hazelnut- צללית משי חומה זהובה בגימור מטאלי
Creme Brule- צללית משי בגוון זהב- אחת המאכזבות בפלטה. יש בעיה ידועה ביצור הצללית הזו, היא פשוט יבשה... אם ברצונכן להשתמש בה, עליכן לגרד מעט ממנה ולהשתמש באבקה, ממש כמו שהייתן משתמשות בצלליות אבקה/ פיגמנט. גוון הצללית מדהים, והיא שווה את המאמץ! אל תוותרו עליה :)
Haute Chocolate- צללית משי חומה זהובה, כמעט זהה ל-Hazelnut
Cherry Cordial- צללית מאוד מיוחדת בגוון יין עמוק.. מצד אחד היא מאט מצד שני יש בה שימרים דואוכרומיים עדינים בגווני כחול- ורוד
Champagne Truffle- צללית משי מאוד פיגמנטית בגווני זהוב ורוד בגימור מטאלי, מצויינות כצללית לנקודות אור או כשימר על הפנים

והנה מספר הצעות הגשה שלי לפלטת השוקולד :)










לפני שתתחילו לשאול לגבי הריסים והגבות.... הגבות שלי מתוחזקות ע"י ג'ל גבות של עופרה (עליו כתבתי בהרחבה)  בגוון חאקי, על הריסים מסקרה בולד של קרליין ומתחת לצלליות, תמיד אבל תמיד אני מניחה את הפריימר לעיניים של עופרה!

לסיכום,
כפי שאתן רואות, אפשר ליצור מגוון לוקים עם הצלליות שבפלטה. אני חושבת שבזכות צלליות מאט ומשי בפלטה אחת, הפלטה תהיה שימושית לכל מתאפרת.
מרבית הצלליות רכות כחמאה בעלות פיגמנט רווי ונמרחות פשוט מדהים וקלות לטשטוש, מלבד 2 הצלליות הבעייתיות (strawberry bon bon הורודה ו-Creme brule הזהובה).
אם תשאלו אותי איזו פלטה עדיפה- פלטת השוקולד של טו פייסד או פלטת נייקד של אורבן דיקיי, ללא עוררין אני אמליץ על פלטת השוקולד שהרבה יותר ורסטילית לטעמי.

איפה קונים?
את הפלטה ניתן לרכוש באתר גילטי ב-279 ש"ח יחד עם הפריימר עיניים של עופרה (עליו אני לא מוותרת לעולם!) ועפרון גבות של עופרה. (הפלטה אינה נמכרת בנפרד בשלב זה) ברכישה באתר מעל 150 ש"ח מקבלים את החבילה עם שליח עד הבית בחינם!!!
דרך אגב, אם אתן נרשמות לרשימת דיוור של האתר, אתן מקבלות הנחה של 10% אותה תוכלו לנצל בקניית הפלטה. בנוסף לזה, אתר גילטי השיקו תוכנית נאמנות (כמו בסטרוברי) שהחל מהקניה השניה באתר אתן מקבלות אחוז הנחה נוסף בנוסף להנחות שיש באתר!! למידע נוסף אודות תוכנית הנאמנות , הכנסו לכאן.
אפשרויות רכישה נוספות הן מאתר Beauty Bridge שם הפלטה עולה $52 ומשלוח $11.95, כלומר תשלמו כ-250 ש"ח עבור הפלטה בלבד ותצטרכו לחכות בסבובות השבועיים לקבלת החבילה.
אתר נוסף לרכישת הפלטה הינו Beauty Bay שבו הפלטה עולה $58 ווהמשלוח דווקא חינם, אולם הפלטה לא במלאי...

מקווה שנהניתן מהסקירה ואת הלוקים שיצירתי באמצעות הפלטה,
ספרו לי איזה מהצלליות המועדפת עליכן? ואיזה מהלוקים הכי אהבתן?


שלכן,
מיס גליטרס :)
🖤🖤🖤


חפשו אותי גם ביוטיוב...


ראיתן את סרטון הקניות שלי מהבלאק פריידי?



9 תגובות

  1. איזה כייף שאת מדגמנת לוקים לא אנונימיים...

    השבמחק
  2. מהממת!!! מעניין עוד כמה זמן ייקח לי להישבר עד שאני אזמין אותה. אני חושקת בה כבר תקופה ארוכה ופשוט עוצרת את עצמי כל פעם...פוסט נהדר וממש אהבתי את הלוקים!! :)

    השבמחק
  3. איזה כייף לראות אותך סוף סוף . זה נראה מהמם

    השבמחק
  4. היא כ"כ בווישליסט שלי כבר מלא ! הלוואי שתהיה כבר בידיים שלי :(
    ואהבתי ממש את ההצעות הגשה שלך :)

    השבמחק
  5. ממממ שוקולד!
    לוקים יפים יצרת איתה :) הכל כל כך נטורל. אוהבת!

    השבמחק
  6. אחלה לוקים עשית, אהבתי אחד אחד!

    השבמחק
  7. יופי של מראות!

    השבמחק
  8. הפלטה מעולה אבל מראות האיפור שלך משגעים וגונבים את ההצגה

    השבמחק
  9. איפה ניתן לרכוש אותה בניו יורק ובאיזה מחיר???

    השבמחק