ליידימייקאפ השחקן החדש במגרש הביוטי! תכירו את האתר הפולני שמשגע את הישראליות- Ladymakeup

כמה כיף לגלות אתרים חדשים שיחסכו לנו כסף על הקניות ובעיקר יחסכו מאיתנו את הביקור בסופר פארם (מצ"ב קישור לטובת מי שלא יודעת על מה אני מדברת :).
אז ככה, הפעם את האתר הנפלא הזה גילו לי דווקא בנות בקבוצת המכורות לפני בדיוק חודש... תודה לכן שני וסנדרה, נשות ישראל חייבות לכן בגדול על הגילוי!!
בנות, תכירו את האתר הפולני- ליידי מייקאפ- Ladymakeup :)
אתר פולני לאיפור


כרגיל, אני אוהבת לשחק במשחק הניחושים... אז.... נחשו כמה כל זה עלה לי?!
ליידי מייקאפ אתר פולני
תאמינו לי אם אגיד לכן שכל זה עלה לי 220 זלוטי (28+192 משלוח) שזה כמעט 230 ש"ח.

דברים שכדאי לדעת על האתר:
  • האתר בפולנית- אלא אם כן אתם דוברי פולנית, תצטרכו להעזר בתירגום לעברית/אנגלית של הדפדפן גוגל כרום. נכון, זה לא אופטימלי וחלק מהדברים לא הכי ברורים ואף לא הגיוניים, אבל בהחלט שכל אחת יכולה להסתדר עם התירגום של האתר (ראו בהמשך, צילום מסך עם הסבר).
  • חשוב! לפני שמתחילים לבחור דברים, להרשם לאתר, ע"מ שהסל ישמר (למדתי זאת בדרך הקשה חחח).
  • המטבע באתר הינו זלוטי, המטבע הפולני- זלוטי 1 שווה ערך למעט יותר משקל 1. כלומר, למחירים המצויינים באתר תוסיפו עוד כמה עשרות אגורות. לנוחיותכן, אפשר להמיר את המחירים באתר המצ"ב (המחירים יופיעו לפי השער היציג לאותו היום).
  • עלות המשלוח מאוד ידידותית- אני שילמתי 28 זלוטי על החבילה שלי. כשהוספתי עוד מייקאפ מחיר המשלוח עלה ל-45 זלוטי (החלטתי לוותר על המייקאפ ולקנות אותו פעם הבאה).
  • החבילה נשלחת באמצעות דואר רשום פולני ומגיעה תוך שבוע (לרב! לא לתפוס אותי במילה...) יש גם אפשרות למשלוח באמצעות פדקס, במחיר התחלתי נושך של 96 זלוטי (במקום 28 בדואר רשום).
  • ביצוע הזמנה- לאחר שבחרתם את המוצרים ובחרתם את דרך השילוח, עליכם לאשר בתחתית הדף משמאל 2 תיבות (הסכמה על תקנון וזה) וללחוץ על כפתור צהוב מימין לאישור ההזמנה. עכשיו לטוויסט....  לאחר אישור ההזמנה, יופיע מסך חדש עם פרטי ההזמנה ובתחתית שלו קישור עליו יש ללחוץ כדי לעבור למסך התשלום. כשאני ביצעתי את ההזמנה שלי, זה לא העביר אותי למסך התשלום של פייפאל, אלא חיכיתי מספר דקות לקבלת אישור ההזמנה למייל ובו הופיע הקישור לתשלום בפייפאל. נ.ב. ניתן לשלם גם בכרטיס אשראי.
  • מותגים שתמצאו בשבריר המחיר: קריולן, רבלון, אסנס, סיגמא, GOSH, CATRICE, ATELIER, גולדן רוז, פלורמר, בורז'ואה, THE BALM, MUA, מייקאפ רבולושן, סליק, מקס פקטור, דרמקול, ביוטי בלנדר, ארדל, NYX (וזה ממש על קצה המזלג) ועוד ים מותגים לא מוכרים עם הרבה הפתעות.
    חסר לי באתר את המותג הפולני שכולנו מכירות- אינגלוט!!! הכיצד???!
  • צבירת נקודות בתוכנית נאמנות-1,000 נקודות שוות 2 זלוטי. על הרשמה לאתר מקבלים 100 נקודות, על הרשמה לניוזלטר מקבלים 500 נקודות, על הוספת תמונה לאתר מקבלים 250 נקודות. למידע נוסף על תוכנית הנאמנות.
צילום מסך לפני התירגום
סימנתי באדום את הסעיפים שחשוב להכיר (תגדילו את התמונה כדי לראות יותר טוב):
  • מאיפה מתרגמים (דרך גוגל כרום)
  • קטגוריות המוצרים באתר
  • איפה ניתן לראות את סל המוצרים/ כמות המוצרים בסל
  • מצד ימין יופיע פירוט המוצרים בסל
  • סה"כ עלות הסל לפני עלויות המשלוח


ליידימייקאפ להזמין איפור אונליין


משלוח איפור לישראל מפולין


ליידימייקאפ איפור בזול





בטיסט להזמין מהאתר הפולני
כמה רציתי... כמה חיפשתי שמפו יבש (נזכרתי מאוחר מדי לחשוק בו, כאשר האתרים הבריטים הגבילו משלוח מוצרי בישום ואיירסול מחוץ לאנגליה). השלישייה החמדמדה עלתה לי 19.99 זלוטי.
אני לא אוהבת לחפוף את השיער שלי יותר מפעם-פעמיים בשבוע, אך לפעמים אני מרגישה שהשורשים מעט שומניים ואני לא מספיקה לחפוף את השיער לפני שהוא הופך לכזה. החלטתי להעזר בשמפו יבש המהולל ולראות על מה כל המהומה. האמת?! הופתעתי ולא לטובה... הריח מאווווד חזק (ניסיתי בינתיים רק את השמאלי- savanna), כאשר מתיזים על השיער, זה נראה כאילו פיזרתי אבקה יבשה על השיער, ומתקבל גון אפרורי על השיער. השומניות נעלמה מהשורשים אבל השיער לא נראה נקי (מבריק ומלא חיים). כנראה שזה ישמש אותי במקרה חירום אמיתיים ובינתיים אדבוק בטריק הקשת בשיער :)
עדכון לאחר פרסום הפוסט: אחרי שפירסמתי את הפוסט, הבנתי שהם כבר לא שולחים אותו לארץ. אם אתן ממש רוצות אותו, אתן יכולות לפנות לש"ל שלהם ולבקש במיוחד ואז הם שולחים אותו במשלוח ימי (אבל זה עולה 80 ש"ח).



ליידי מייקאפ אתר פולני


ליידי מייקאפ
כבר לא צריך להשקיע כמעט 200 ש"ח בטוש אקלה של אס"ל (YSL), כאשר השוק מוצף במוצרים טובים לא פחות שיכולים לשמש כדיופים מצויינים למקור. השוואתי את הלומי מג'יק של לוריאל (בגוון 1- Light) שעלה לי 39.90 זלוטי עם הטוש אקלה של איב סאן לורן ובחיי שלא הבחנתי בשום הבדל, לא במקרם, לא בגוון, לא בעמידות. בקיצור, לא תמיד צריך להשקיע מאות שקלים ע"מ להנות ממוצרים טובים ואיכותיים. במיוחד אם אתן מאפרות וצריכות מבחר גדול של מוצרים במזוודה...



האתר הפולני להזמנת איפור


ליידי מייקאפ
פודרה קלילה שמתקבלת כמעט שקופה על העור ועל הדרך מתקנת גוון העור. חביבה מאוד ושווה את ההשקעה של של 18.99 זלוטי, במיוחד אם את חובבת מראה מאט ולא מוותרת על פידור הפנים.
הרגע גם נפל לי האסימון שיש לי בזמן האחרון חולשה לפודרות מתקנות גוון. התחלתי לעבוד לאחרונה בבובי בראון (סניף אשדוד- תבואו לבקר :) ) ויש לנו פודרה מתקנת גוון שאני פשוט מתה עליה ומשתמשת בה קבוע.





קאטריס צללית מטאלית
כשמה כן היא, הצללית של קאטריס (מספר 80- Mauves Like Jagger) בעלת גימור מטאלי דואוכרומי כסוף-לילך. בתור חובבת צלליות ובעיקר צלליות משי/ מטאלי ודואוכרמיות, אני זוממת לקנות עוד הרבה מהצלליות בסדרה, במיוחד כשהן בעלות של 16.99 זלוטי בלבד.

מה שכן, ממליצה לכן להיות מאוד זהירות איתה, במיוחד בפתיחה הראשונה. כשהוצאתי את הצללית מהמעטפה (בה התקבל המשלוח), לא ראיתי שהיא שבורה ואז בזמן סידור הקומפוזיציה של המוצרים שהזמנתי, עשיתי את הטעות של להפוך את הצללית במצב פתוח, וזה מה שקלטו עיניי.....
משלוח מהאתר הפולני
אאוץ'!



ליידימייקאפ
ואחרון חביב למוצרי קאטריס- עפרון גבות מספר 20- Date with Ash-ton (לא הייתי מתנגדת אגב...) בעלות של 10.49 זלוטי. לפני שהזמנתי אותו בדקתי סווטצ'ים ברשת והוא נראה לי אפור (אני אוהבת טונים אפרפרים עם קצת ירקרק), אך בפועל עליי מתקבל יותר ג'ינג'י ממה שהייתי רוצה לשים על עצמי.
העפרון מעט קשה (ואני חושבת שעם כזה הרבה יותר נוח לעבוד, כי ניתן לשלוט בחומר שיוצא) ועמיד יחסית לשאר עפרונות לגבות שיצא לי לנסות. העפרון מגיע עם מברשת נוחה מאוד לסירוק וסידור הגבות.



מברשות איפור מליידי מייקאפ
מברשת "עיפרון" לטשטוש צלליות/ תיחום העין. לא בדקתי לפני הרכישה ממה עשויה המברשת, רק לאחר ההזמנה בדקתי והתבאסתי לגלות שהסיבים עשויים משיער עז טבעי. רב המברשות של המותג סינטטיות, כך שמי שמעדיפה מברשות כשרות, המבחר גדול :)
דיופ למברשות איפור של מאק
לא סתם המברשת נראתה לכן מוכרת... היא מאוד מזכירה את מברשת 219 של מאק. מזכירה, אך היא איננה דיופ. היקף המברשת (אני מתייחסת כמובן להיקף הסיבים) קטן יותר, רך יותר, פחות צפוף וארוך יותר מזו של מאק. היא יכולה לשמש לטשטוש ממש עדין של צלליות (וכזה שלא מחייב דיוק), אך איננה יכולה להגיע לאותם ביצועים של 219 של מאק (ואולי במחיר של 16.40 זלוטי, יש כאלה שיגידו שההבדל זניח).
על אף האמור, למותג המברשות האקורו (הפולני) יש הרבה מברשות מעניינות עם ביקורות טובות ברשת שאפילו משוות אותן למברשות של סיגמא. בתור חובבת איפור ומברשות וכמאפרת שתמיד צריכה עוד מברשת למזוודה, אני הולכת לנסות גם את שאר המברשות שלהם.



עפרון לשפתיים של גולדן רוז
לפני שאתן תוהות מדוע קניתי את העפרונות שגם ככה עולים באזור ה-20/30 ש"ח, אגלה לכן שהזמנתי אותם ב-7.5 זלוטי לרגילים ו-9.90 לעמיד.
מאוד מאוווווד הופתעתי לגלות בקורס האיפור שעשיתי אצל מיקי בוגנים שהצוות משתמש בעפרונות שפתיים של גולדן רוז. במיוחד המדריכה שלי, גלית, שאפשר היה לשמוע אותה במסדרונות אומרת כל הזמן "231"! החלטתי שאני חייבת לנסות ולהבין אם יש דברים בגו. העמיד (מספר 53) הדהים אותי בעמידות שלו (בואו נודה, לרב כשרושמים עמיד זה לא באמת כך) וגם הגוון נייטרלי ושימושי (אם כי מעט כהה יותר ממה שרציתי- ניחשתן נכון, רציתי משהו בסגנון של קיילי). ה-231 האדום נקנה רק בגלל גלית שאמרה שזה האדום המושלם! האמת, הוא טוב יותר ונוח יותר מהתוחם האדום של עופרה שקיבלנו במזוודה.
ולגבי ה-211, מי שמכירה אותי טוב, ודאי יודעת שהגוון הינו פאשלה בהזמנה ושבחיים לא הייתי מזמינה מרצוני צבע מוקקי שכזה...



ליידי מייקאפ- איפור של דרמקול
אם אתן נמנות עם קהל המאפרות ו/או אוהבת את קבוצת המכורי איפור בפייסבוק, ודאי נתקלתן בהמלצות על המייקאפ הזה ובעיקר השוואתו למייקאם דאבל-וור של אסתי לאודר. אז, היות ואין לי את המייקאפ של אסתי לאודר להשוואה, אני סומכת על ההמלצות של המאפרים בארץ ועל ההשוואות ברשת. אם תמצאו "סוכן" שמוכר את המייקאפ הזה, ודאי ינסו למכור לכן אותו במחיר עושק של 100/200 ש"ח, דעו שבאתר הפולני הוא יעלה לכן רק 15.99 זלוטי!!!!
אין יותר מדי סווטצ'ים ברשת למייקאפ הזה ונאלצתי לבחור גוון על סמך תחושת בטן. בחרתי את מספר 209 ולא הייתי ממש קרובה... המייקאפ כהה יחסית ובעל תת גוון ורוד. בעת השימוש במייקאפ יש לקחת כמות מזערית- טיפה בגודל גרגיר אפונה תספיק לכיסוי של כל הפנים.



דרמקול מייקאפ עמיד
ברשת מתצאו בעיקר המלצות על המייקאפ הקודם של דרמקול, אבל אני דווקא אהבתי יותר את זה. הוא מתקבע יפה ומתייבש על העור (שונאת שהמייקאם מבריק והעור נראה כאילו טבלו אותו בשמן). גם כאן, תחושת הבטן שלי איכזבה אותי ולא קלעתי בגוון- בחרתי מספר 2. אך אני לא מודאגת, הרווחתי עוד מייקאפ למזוודה בעלות של 28.26 זלוטי.


ליידי מייקאפ


מתנות שהתקבלו בהזמנה:
סט מיני פצירות חד פעמיות- תמיד כיף לזרוק בתיק למקרי חירום!


סוכריה חלבית- הרוסיות שבינינו מכירות את זה בשם korovka :)




מה אתן אומרות, הצלחתי לחדש לכן ולהשאיר אתכן פעורות פה לנוכח המחירים באתר?
האם יצא לכן כבר להזמין באתר הפולני?
מה עוד כדאי לי להזמין משם?

שלכן,
מיס גליטרס :)
🖤🖤🖤


חפשו אותי גם ביוטיוב...


14 תגובות

  1. עניינת אותי למרות שאני מעדיפה לקנות בארץ!
    אני אוהבת לראות את הגוונים מולי ועליי...
    אבל ברגע שאני אתחיל להזמין גם איפור אני יהיה מאוד מבולבלת עם כל האתרים היפים האלה!

    השבמחק
  2. הזמנתי מהם את המרי לו והוא עדיין לא הגיע :(
    בכל מקרה ממש התלהבתי מהאתר ומהמחירים השווים !
    מתארת לעצמי שאעשה עוד כמה הזמנות בזמן הקרוב :)

    השבמחק
  3. אפשר לשלם בכרטיס אשראי? האתר בטוח?

    השבמחק
  4. וואווו כלום כסף!!! תודהה

    השבמחק
  5. אם רק היה לי סבלנות לתרגם מזלוטי לשקלים ולחכות כל פעם שזה יתרגם..
    הייתי קונה

    השבמחק
  6. פוסט מושקע מאוד! בהחלט יש כמה דברים שאני יזמין בקרוב.. ממש התבאסתי לשמוע על השמפו יבש כבר הרבה זמן אני חושקת בו.. נמשיך בחיפושים :)

    השבמחק
  7. במידה ואין לי מחשב אלא רק אייפון גדול, האם ניתן לתרגם את האתר?

    השבמחק
  8. גם אני לא אוהבת את השמפו היבש של בטיסט!! :( האבקה הלבנה הזאת מסרבת לזוז מהשיער וסיוט למרוח את זה באופן שווה על הקרקפת.. :(
    הצללית של קטריס.. וואו! מעלפת. אם הייתי מתאפרת יותר מפעם בחודש לאירועים מיוחדים, בטוח הייתי קונה אותה כי היא פשוט מרהיבה ביופיה!
    הייתי בשוק לגבי ה"שוד" של המייקאפ של דרמקול. איזו חוצפה מצד הסוכנים למכור בכזה מחיר עושק!!! >:(
    ולגמרי חמוד מצדם להוסיף סוכריה לחבילה! :)

    השבמחק
  9. הזמנתי מהם 3 מייקאפים ו4 מסקרות! צללית ועפרון שפתיים במשלוח של 28 שקלים. מגוחך כמה שזה זול!!! הכל יצא לי 150 כולל משלוח. תודדדדה על האתר הזה

    השבמחק
  10. היי, רציתי לראות מה אופציות התשלום ואז ביצע הזמנה ואמר שיש לשלם תוך 10 ימים?? באופציות הנ"ל... אם אני לא רוצה איך אני מבטלת? או פשוט לא לשלם וזה יתבטל בעצמו??? אין לי מושג איך האתר עובד ואני ממש נלחצתי...

    השבמחק
  11. לא מצליחה להירשם לאתר :( האם יש איזשהן הנחיות?

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני לא!!!!! מאוד מבאס אני כבר קרובה להרים ידיים ממש מבאס

      מחק
  12. איך אפשר להזמין?

    השבמחק