מתנות שכיף לקבל | Wishlist for the holidays

לא להאמין איך שהזמן טס לו... והנה אנו שוב בפתחה של תקופת חגים נוספת...
אחד הדברים שחשוב לא לשכוח בתקופה הזו, זה קניית מתנות למארחת, לחמות, לאמא וכמובן לאישה (ויסלחו לי הגברים על האפליה המגדרית).
רב הרשתות כבר ערוכות לטירוף הקניות עם מבצעים לחג.
אם טרם התחלתם עם הקניות שלכם לחג או שפשוט צריכים רעיונות למתנה ( או להזמנת המתנה), הפוסט הזה בשבילכם עם ההמלצות האישיות שלי!



Katy Perry- Killer Queen's Royal Revolution

הבושם, הינו המתנה הכי מזוהה עם החגים. ובתזמון מוקפד, הבושם החדש של קייטי פרי  Killer Queen's Royal Revolution הושק לאחרונה לרגל החג.
הבושם הזה הינו השלישי שיוצר בשיתוף פעולה של קייטי פרי עם COTY. הבושם פרחוני ומעט פירותי: תווים עליונים של פרזיה ורודה ורימון, תווים מרכזיים של יסמין, פריחת תפוז, סנדלווד ותווים בסיסיים של סחלב וניל, עור, מאסק ושזיף (בלאקת'ורן). אגב, בתקופת הביניים היו משתמשים בשזיפים בשיקויים של מכשפות :) (תודו שלא ידעתם!)



הבקבוקון בצבע כחול ובצורתו מזכיר יהלום (אשר היווה השראה למבנהו), חייבת לציין שכמה שהבקבוקון יפה, הוא לא נוח לאחסון. ובתור מי שאוהבת את הבשמים שלה עומדים בגאון על השידה, הבקבוקון הזה בלתי אפשרי ליצוב ללא מעמד וצריך להיות מוטל על הצד.
בהתחלה הבושם הזכיר לי את ה- Feerie של ואן קליף, ובהסנפה הראשונה לא התחברתי לניחוח שלו. אחרי שנתתי לו הזדמנות נוספת גיליתי בושם מתקתק אך עדין כאשר בכל פעם שאני מתיזה על עצמי אני מגלה תווים נוספים. הבושם מאוד התחבב עליי (ועל הסביבה) ואני חורשת עליו כבר שבועיים, גם ליום וגם לערב.
תוכלו למצוא אותו כרגע על מדפי סופר פארם וניו פארם ב-199 ש"ח (לפני הנחות) ל-100 מ"ל א.ד.פ.


קיט 15 צלליות של סופט טאץ'

לפני כחודש סופטאץ' השיקו את הפלטה המצויינות הזו של 15 צלליות דחוסות במרקם חמאתי. הצלליות מוצלחות ביותר ואני ממליצה עליהן בפה מלא! ועוד במחיר השקה של 39.90 ש"ח, אני אומרת רוצו לקנות כמה שיותר מהר! הצלליות נמכרות ברשת סופר פארם ולבעלי *כרטיס לייפסטייל היא תעלה 30 ש"ח (*לא בטוחה אם המבצע ללייפסטייל עדיין בתוקף).



הגוונים מוצלחים מאוד ויהיו שימושיים למרבית הנשים. עם 5 שלישיות גוונים, כאשר ניתן ליצור עם השלישיות לוק ליום וגם איפור לערב. לצלליות פיגמנט מאוד חזק ומשיגים אותו בקלות, במשיכה קלה של המברשת. חוץ מצללית אחת כולן בעלות גימור משי עם שימר עדין ביותר. הכי אהבתי את הגוון הירוק הבהיר (הכי ימני בריבוע התחתון) כצללית בפני עצמה או כצללית רטובה שהופך אותה לבעלת גימור מטאלי (נראה מטורף על עיניים בהירות)!
*חצי מלכות למי שמזהה הבדל בין 2 גווני האפור.



סט 5 מברשות עיניים של Bdillium Tools

ואיך תניחו את הצללליות שזה עתה קניתן? כל אחת צריכה מברשות איפור טובות ואיכותיות! את הסט המוצלח הזה של מברשות לאיפור עיניים הזמנתי מאתר אייהרב (עליו הסברתי בעבר) במחיר מצחיק של $22.95 (5 מברשות איכותיות בפחות ממאה ש"ח!). בנוסף למחיר הנמוך, בקניה ראשונה באתר מעל $40 מקבלים $10 הנחה בהזנת הקוד (שלי) JVD422.
מדובר במברשות שלא נוסו על בע"ח ועשויות מסיבים סינטטיים וידיות במבוק.

הסט מכיל: מברשת צלליות שטוחה, מברשת אלכסונית לקפל, מברשת גבות/ אייליינר אלכסונית, מברשת טשטושים ומברשת "עפרון" (שאני מתה עליה).



פינצטה עם תאורת לד מבית LA TWEEZ

והרי שכל האיפור לא שווה כלום אם הגבות לא מסודרות. חברת סופט טאץ' השיקה לאחרונה את הפינצטות של La Tweez. הפינצטות פותחו בשיתוף פעולה עם מעצבי גבות מובילים מתוך מטרה להעניק את הפתרון המדוייק והאידיאלי למריטת גבות בייתית. 

הפינצטה בעלת עיצוב ארגונומי מיושר מנירוסטה, המאפשר אחיזה נוחה ומריטה בטוחה. הפינצטה כוללת נורת אולטרה LED מובנית הממקדת את אלומת האור על האזור המטופל ומאפשרת לראות כל שערה ושערה בכל סוג של תאורה. קיימים 2 דגמים, הקלאסית (39.90 ש"ח) והמקצועית המשובצת באבן סברובסקי (59.90 ש"ח).
אם תשאלו אותי, הסברובסקי אמנם יפה אך אפשר לוותר עליה כי היא לא תורמת כלום לביצועי הפינצטה וניתן להסתפק בפינצטה הקלאסית.


מייבש לק Seche Vite


אין אישה אחת שלא תשמח לקבל מייבש לק איכותי, ואם היא נייליסטה אז היא בטח גם מכירה ורוצה את המייבש סש ויט. הסש ויט הוכתר כמייבש הטוב ביותר ואפילו זכה בפרס ב-InStyle במשך 17 שנים רצופות.



את המייבש ניתן לרכוש בנייל סטודיו וסלוני יופי נוספים, מאיביי ב-$9 או מאתר גילטי ב-63 ש"ח (לפני הנחה של 25% עד תאריך 27/9/14). בנוסף, אתר גילטי מציע כרגע מגוון מארזים לחג, ביניהם מארז לציפורניים הכולל את המייב סש ויט, לק בסיס ולק עם גוון לפי בחירה רק ב-120 ש"ח.


קרם ידיים- OPI Avojuice



OPI מוכיחים פעם נוספת שהם טובים לא רק למוצרי ציפורניים, ומשיקים קרם לידיים ולגוף בארבעה (בארץ) ניחוחות משכרים של מנגו, קוקוס מלון, ג'ינג'ר לילי ויסמין. הקרם כל כך ריחני (שלי בריח ג'ינג'ר לילי והאמת שמזכיר לי ריח של סלט פירות קיצי ועסיסי), נספג במהירות בזק, מעשיר את הידיים בלחות ולא משאיר תחושה דביקה. 
לבקבוק (משאבה) של 200 מ"ל תשלמו 65 ש"ח בנייל סטודיו, בסלונים מובחרים ,ברשת אפריל או במחיר זהה מאיביי (מאותו המוכר של הסש ויט).


שמן מרוקאי- Moroccanoil

מקצה הציפורן עד קצה השיערה....
שמן מרוקאי טיפולי לשיער של חברת Morocconoil בעל פורמולה מיוחדת המזינה את השיער ומותירה אותו רך כמשי, מלא ברק וחיים ללא תחושת שומניות. השמן הטיפולי הזה הפך לשם דבר בעולם היופי וזוכה לשבכים מכל קצות העולם.

השמן הטיפולי מגיע במגוון גדלים, החל מ-15 מ"ל (גודל מיוחד) ועד 125 מ"ל. בארץ ניתן לרכוש אותו במספרות בלבד (לצערי לא איתרתי את מחירו בארץ הקודש), אבל תוכלו להזמין אותו בכ-180 ש"ח מהאתרים: HQhair, Lookfantastic, Feelunique.


פירמידת חימר תלת מימדית של עופרה

את הפוסט הזה אני מסיימת בקינוח כמו אחרי ארוחה טובה :) אז נכון, כבר דיברתי על הפירמידה הזאת בפוסט הקודם, אבל אני פשוט הייתי חייבת לפרגן פעם נוספת ליפיוף הזה! מדובר בברונזר בעל 4 גוונים אשר יכול לשמש גם כסומק, כשימר, כהיילייטר (להארות) ולמתחכמות גם כצללית!
הברונזר הושק בקיץ האחרון וזכה להרבה תגובות נלהבות מהלקוחות הישראליות ובשאר העולם. כי מי לא אוהבת מוצרי איפור יפים?
מחיר הפירמידה 238 ש"ח לפני הנחות. ניתן לרכוש אותה בסניף עופרה בלוד, באתר גילטי (עם 25% הנחה עד 27/9/14), באתר ריבר סטייל ובאתרים נוספים שציינתי בפוסט סקירת מוצרי עופרה.


האם אתן מכירות את המוצרים עליהם המלצתי?
מה אתן היית רוצות לקבל לחג?

חג שמח ושנה טובה,
מיס גליטרס :)
🖤🖤🖤


חפשו אותי גם ביוטיוב...


*גילוי נאות: הבושם, הצלליות, הלק והפירמידה התקבלו לסקירה.

10 תגובות

  1. ליאת ארז15.9.2014, 1:34

    אין ספק שהשמן הזה הוא המצאת המאה! השיער שלי כל כך השתפר בזכותו. ממליצה לכולן!

    השבמחק
  2. אוי האריזה של קייטי פרי כ"כ שובה את הלב 3>

    השבמחק
    תשובות
    1. יפה יפה אבל לא נוחה.... חבל שלא מגיעה עם מעמד.

      מחק
  3. אנונימי15.9.2014, 16:27

    בזכותך חזרתי עכשיו מהסופר פארם עם הבושם של קייטי פרי, אחרי שקראתי את הפוסט שלך עם הקפה של הבוקר! תודה על ההמלצה :)
    דנה

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף לשמוע!תתחדשי! אני מבינה דגם את אהבת את הריח של הבושם :)

      מחק
  4. הקרמים הללו של OPI הם שלמות בצורה קרמית, אוי הניחוח!
    המארז של המברשות נכנס לסל, תודה מיסי....

    השבמחק
    תשובות
    1. הקרמים נהדרים!!! במיוחד הריח הזה שפשוט אלוהי!
      תתחדשי :)

      מחק
  5. המייבש, אוי המייבש! אהבה ממריחה ראשונה :)
    המברשות של דליום טולס מצויינות! אוהבת להרכיב לעצמי ;)
    והצלליות של סופט טאץ' נראות מבטיחות! :)
    חג שמח אהובה :*

    השבמחק