ה-5 ש"ח הכי טובים שביזבזתי :)

כמה מכן שאלתן אותי איזה לק מבצבץ בתמונות בפוסט הקודם על אייהרב, אז אני נענית לבקשת הקהל...



זהו לק מספר 468 של חברת Dalia, והוא עלה לי 5 שקלים חדשים!!

אפשר למצוא את המותג הזה בכל חנות פשוטה ובשווקים במחירים של 5 ש"ח, או אם יתמזל מזלכן אפילו 3 ב-10 ש"ח :)

הלק מלא בחלקיקי נצנצים זהובים-ירוקים והוא נראה כמעט דואוכרומי.
כמה שהוא יפה ויכול להיות דיופ מצויין ללקים שעולים פי 10 ממנו, הוא לא החזיק עליי יותר מדי זמן, וכבר ביום השני הופיעו צ'יפים ראשונים.... אבל גם ככה אני מחליפה לקים בתדירות גבוהה, אז לא ביגי...

והאמת, שגם לקים של Essie נשחקים עליי עוד באותו היום כך ש..... אסכם כפי שהתחלתי את הפוסט- 5 ש"ח הכי טובים שביזבזתי :)

מתנצלת על התמונות הקשות, התמונות צולמו לפני חצי שנה, ממש בתחילת ההתמכרות שלי ללקים :)

מקווה שנהנית מפוסט קצרצר זה...

שלכן,
מיס גליטרס :)
🖤🖤🖤


חפשו אותי גם ביוטיוב...

12 תגובות

  1. גוון מגניב! אני ממש אוהבת את המניקור שלך :)

    השבמחק
  2. דליה היה אחד ה"מותגים" הראשונים שניסיתי אי שם לפני 1000 שנים חח :)
    היה לי בורדו-סגלגל מהמם שלהם שהיה הצבע ה"נועז" הראשון שהעזתי ללכת איתו
    מזמן לא ראיתי לק שלהם בחנויות אבל למען האמת אני קצת סנובית בלקים עכשיו ולא בטוח שהייתי קונה בלי לעבור קודם על רשימת הרכיבים כדי לוודא שהכל בסדר :P

    השבמחק
    תשובות
    1. חייבת להודות שזה נושא שאני לא בקיאה בו... לא יודעת אם יש בו חומרים מזיקים או לא, אני בכלל לא יודעת מה הם החומרים המזיקים ומה הנזק להם...
      אילו רק מישהי מהבלוגריות הישראליות הייתה מרימה את הכפפה ומסבירה מה מי מו..אהמ אהמ..

      מחק
  3. שווה ביותר! אהבתי את הגוון הזה עלייך :)

    השבמחק