סקירת גלוסיבוקס דצמבר 2013

היי יקירות!
שוב הגיע הזמן הזה בחודש לסקירת קופסת גלוסיבוקס, שאתן כל כך אוהבות.

החודש הקופסא הייתה כסופה וחגיגית יותר...


הדובדבן של הקופסה היה שפתון Sparx מספר 905 של קרליין


שפתון ורוד יפייפיה, עם גימור גלוסי שהחזיק עליי מצויין וקצר המון מחמאות.
גם לאחר שהסרתי אותו נשאר לי סטיין על השפתיים...

קרליין הינה כמובן חברה ישראלית ולא מנסה על בעלי חיים :)



מימין: שכבה דקה של השפתון, משמאל: שכבה עבה של הגלוס לצבע עמוק יותר



מסכת הזנה לשיער של ANANDA Bio Cosmetics

מסכת השיער של ANANDA הינה שיחוק נוסף מבחינתי, כי חוץ מהעובדה שהמסכה (לשיער יבש ופגום) מעולה והעובדה שמסכות לשיער פשוט גורמות לי לאושר, כבר מזמן שהייתי סקרנית לגבי המותג אננדה ורציתי להתנסות במוצרים שלהם.
המותג אננדה אורגני, לא מנסה על בע"ח, לא מכיל SLS, רכיבים סינטטיים, שמן מינרלי, סיליקון ווזלין.
למסכה יש ריח מתוק שנשאר גם לאחר החפיפה, משתמשים בה כמו בכל מסכה אחרת ולתוצאות מירביות ניתן להשאירה על השיער למשך 10 דקות, היה ניכר אחרי החפיפה כי השיער קיבל מנת לחות והרגיש רך ומשי.


דוגמית Love Fury Kiss הבושם החדש של NINE WEST

ריח פירותי מתוק ופרשי, בדיוק כמו שאני אוהבת :) למזלי חברה שלי לא אהבה אותו ואני אקבל גם את הדוגמית שלה :)
בעניין הדוגמיות בשמים יש מחלוקת...אני אישית מאוד אוהבת שבכל קופסה יש דוגמית של בושם כי זו הזדמנות מצויינת מבחינתי לנסות בשמים חדשים לאורך מספר שימושים.
 
הבעייתיות של דוגמית בושם זה שזה לא מוצר בגודל מיוחד (גלוסיבוקס מבטיחים לפחות 5 מוצרים בגודל מיוחד כאשר אחד בגודל מלא) וכבר כמה חודשים שמחשיבים את הדוגמית בושם (וגם דוגמית של קרם לחות בקופסה הקודמת) כמוצר בגודל מיוחד וזה לא!



קרם ידיים של 417-


קרם ידיים בגודל מלא של חברת 417- (חלקכן אולי מכירות את המותג מהקרם רגליים שחולק בקופסת גלוסיבוקס לפני כשנה). זו ההתנסות הראשונה שלי עם המותג ועכשיו גם אני יכולה להצטרף לקהל הממליצות עליו :) המוצרים מיוצרים בישראל ואינם מכילים פרבאנים ושמן מינרלי.
הקרם ידיים מאד עשיר ונספג מהר, יש לו ריח מדהים (גם כן עשיר) שמזכיר לי משום מה את התקופה בה גרתי בארה"ב... 


סרום לשיער של ALFA & OMEGA

התקבל סרום לשיער בגודל מלא, שלצערי שליש ממנו נשפך בקופסה... בתור מי שכמעט חיה על קניות אונליין שמגיעות בדואר אני רגילה לתופעה ולמדתי לא להתרגש מזה...קורה...
הסרום נראה מבטיח ביותר שכן אמור לחזק את השיער ולמנוע פיצול קצוות, אני חושבת שאוכל לחוות עליו דיעה בהמשך כי משימוש בודד לא שמתי לב לשינוי כלשהו. מה שכן, חייבת לציין כי הריח שלו בלתי נסבל בעיניי, מאוד מזכיר לי את הריח של מוצרי נקה7... אני יודעת שיש כאן הרבה שאוהבות את הריח הזה ובטח מוכנות לסקול אותי על שהעזתי להגיד משהו רע על ריח כל כך אהוב וישראלי....סורי, אבל בעיניי הוא חזק מדי ולא נעים...


תחבושות Always Infinity החדשות

ספיצ'לס....אני אפילו לא אגיב ובטח לא אספר לכן על חווית השימוש שלי...
מה שכן, אגלה לכן שאתן יכולות להזמין אותן להתנסות מחברת אולוויז בקישור


נהניתי החודש מהקופסה כי היו בה הפתעות שלא ציפיתי כמו השפתון ספארקס של קרליין, מסכת השיער של המותג אננדה שמזמן כבר רציתי לנסות והקרם ידיים המעולה וכמובן  גם דוגמית הבושם שהייתה בדיוק מה שאני אוהבת.
אני רק תוהה מה היה נוצץ בה מעבר לקופסה הכסופה והכוכבים על הנייר עטיפה? אולי היה עדיף במקום שני מוצר שיער להוסיף איזה שימר, או לק נצנצים, או משהו שיהיה שימושי לחוגגות השנה החדשה (הסילבסטר או הנוביי גוד אם תרצו) כמו ריסים מלאכותיות...


אם אהבתן את הקופסה עדיין ניתן לרכוש אותה באתר של גלוסיבוקס בעלות של 75 ש"ח (באיסוף עצמי או בתוספת 10 ש"ח בדואר רשום)
*הקופסה התקבלה לסקירה


שלכן,
מיס גליטרס :)
🖤🖤🖤


חפשו אותי גם ביוטיוב...

16 תגובות

  1. שיו גליטרס, אבל תיארת ב ד י ו ק את מה שאני חשבתי על הריח של הסרום הזה. על גבול הכביסה. לא התחברתי, למרות שכסרום הוא בהחלט נחמד.

    השבמחק
    תשובות
    1. תנקס האני (באני)!
      אני וריחות חזקים לא הולכים ביחד... למרות שהריח הזה בעיניי מרבית אוכלוסיית ישראל הוא ה-ריח!

      מחק
  2. אנונימי28.12.2013, 19:50

    מדהימה את!!
    תמיד אפשר לסמוך על האותנטיות שלך

    השבמחק
  3. יש לך פתיתי שלג כשנכנסים לפוסט!! זה ממש מגניב :)))
    גוון השפתון של קרליין מהמם, אוהבת ורודים שכמותי. אני בטחה שהוא הולם אותך מאוד!

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, השלג לא הגיע עד אליי, אז לפחות אני נהנית ממנו בבלוג :) :) :)
      תודה בובינקה :)

      מחק
  4. פוסט מקסים כהרגלך!
    באמת חשבתי מה הריח הנקי והנוסטלגי הזה
    שיש לסרום ואת נתת לי את התשובה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, לילך!!!
      כן... לכלכתי על גביע הקודש :)

      מחק
  5. ואו החבילות של גלוסי מדרדרות מחודש לחודש :(

    השבמחק
    תשובות
    1. אז אני מניחה שלא אהבת אותה..J

      מחק
  6. אנונימי29.12.2013, 1:59

    זו גרסה ישנה של השפתון?
    ואו, מאכזב לגלות.
    אני נהנתי מהקופסא הזו, ומאוד שמחתי על השפתון, אבל מודה שאינני בקיאה במוצרי קרליין,
    כך שמבחינתי הוא היה מוצר חדש...
    חשבתי שחלק נכבד מהקונספט של קופסאות היופי הוא לחדש לנו :0

    השבמחק
    תשובות
    1. מבחינתי היה חידוש של במוצרי החברה מחברות שטרם ניסיתי (על אלפה ואומגה גם לא שמעתי לפניכן). לא מפריע לי שהשפתון מהגרסה החדשה כי הוא ממש מוצלח בעיניי, מפריע שזה לא מוצר חדיש בשוק..

      מחק
  7. חייבת לומר לך שאחרי שהבלוגספירה התמלאה במלא מלא סקירות לקופסא הזו, דווקא אצלך ישבתי וקראתי ואפילו סיקרנת אותי עם המסיכה לשיער. אני אשמח אם אחרי כמה שימושים תגידי לי מה דעתך על הסרום, כי אני מחפשת סרום טוב כבר המון זמן, וריח נקה 7 לא מפריע לי :) שאפו בובי.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה יקירה!!!
      הריח כל כך חזק מבחינתי שאני לא יודעת באיזו תדירות אצליח להשתמש בו (כי הריח גם לא מתנדף..) ביב ממש אהבה אותו...
      בלי קשר, אני מכורה למוצרי אורגניקס לשיער ועליהם יכולה להמליץ בלב שלם ויש להם ריח נהדר!

      מחק
  8. איפה קונים את המסיכה לשיער?

    השבמחק
    תשובות
    1. את המסכה ניתן לרכוש בגרין פינק ובעוד כמה אתרים (אני אשלח לך קישורים בפייסבוק)

      מחק