הזוכה בהגרלה הראשונה בבלוג היא...

היי יקירות!

ראשית כל, אני רוצה להודות לכל אחת מכן שהשתתפה בהגרלה שלי, שהגיבה, ששיתפה עם חברותיה.
להודות לקוראות הקבועות שלי ולקוראות שגילו את הבלוג רק בזכות ההגרלה...
תודה לכן!!!

הרבה מכן שקטות ביום יום וזו הייתה הזדמנות מצויינת  בשבילי להכיר חלק מכן ולגלות שהעבודה שאני עושה בבלוג (במיוחד כל הטירוף שהיה בבלאק פריידי) לא היה לשווא!!

אני מאוד אוהבת לכתוב את הבלוג ועם הזמן אני מתאהבת בכתיבה ובתהליך כולו יותר ויותר... על אף שלפעמים זה לא בא בקלות ולפעמים יש אילוצים של החיים...
אז זה המקום להתנצל על שהתעכבתי בהכרזת הזוכה בהגרלה... הייתה לי שפעת שהכניעה אותי לכמה ימים...

אז... חדל קשקשת ויאללה להכרזת הזוכה!!!


תופים בבקשה....

האדנית האהובה שלי שמשמשת אותי למברשות גוייסה למשימה :)

מזל טוב ל...



*במידה והזוכה לא תיצור עימי קשר תוך 72 שעות אאלץ להגריל זוכה חדשה.


כמה תובנות ומסקנות על ההגרלה הראשונה:

  • אולד סקול זה סיוט!!! בפעם הבאה אשתמש בתוסף הגרלות (וכן, יהיו עוד הרבה הגרלות בהמשך).
  • לפשט הוראות להשתתפות. לצערי, הרבה הביעו רצון להשתתף להגרלה אך לא נרשמו כלל לעדכונים בבלוג (וזה היה תנאי סף) חבל...
  • תמונות ברורות יותר של המוצרים המוגרלים.


אני מקווה שאתן נהניתן מההגרלה כמוני.
היה לי כיף מאוד לקרוא את התגובות של כולכן!!! גם לאלו שלא הגבתי, קראתי גם אותן! תודה :)



שלכן,
מיס גליטרס :)


תגובות מתקבלות בברכה בבלוג זה :) :) :)
 ♡


אין תגובות