NUXE- התמכרות חדשה בניחוח צרפתי יוקרתי

היי יקירות!

עם כל הטירוף של פורים, איפור ותחפושות, החלטתי להתנתק רגע מכל הצבע ולהפליג למקום רגוע יותר בניחוח צרפתי ולספר לכן על מוצרים שאני משתמשת בהם בימים אלו והתמכרתי אליהם קשות...

את המותג NUXE אני מכירה מהפארמים, עוד מימי כסטודנטית שבהמתנה לאוטובוס שלי הייתי עושה סיבוב בניו פארם (אם אתן סקרניות לדעת אז הסתובבתי בניו פארם בשער ראשון, נראה אם תדעו איפה למדתי :) ) ותמיד הייתי רואה את המותג הזה, אך מעולם לא ניסיתי...


אז כשהזמינו אותי להכיר את המותג מקרוב, קפצתי על ההזדמנות בלי שאלות ונסעתי כל הדרך לת"א ע"מ לשמוע, להכיר, להריח, לגעת, להתנסות ושרדתי לספר לכן עליו :)




המותג הדרמו-קוסמטי NUXE, המבוסס על תמציות פרחים וצמחים, נוסד בצרפת בשנת 1989 ע"י יהודיה בשם עליזה ז'אבס שבילדותה גדלה בישראל. את כל המוצרים המשווקים (בלמעלה מ-64 מדינות) הגברת עליזה ז'אבס מנסה תחילה על עצמה ורק באישורה שמוצרים לשביעות רצונה, המוצרים מסיימים את שלב המחקר והפיתוח ועוברים לשלב הייצור והשיווק ללקוחה הסופית- אלינו!
המותג מאוד אהוב בקרב נשות הוליווד כמו אומה ת'ורמן, שרליז ת'רון, מוניקה בלוצ'י והיידי קלום. ואני אומרת אם זה טוב לנשות הוליווד, אז בטח שגם לאושיה נוצצת כמוני :)


אמנת המותג אחראית ומכבדת את הטבע:
   * בחירה ברכיבים ממקור צמחי
   * מגוון מוצרי NUXE לא סותמים את הנקבוביות (Noncomedogenic)
   * יעילות ובטיחות- בדיקות איכות של מעבדה חיצונית המאושרת ע"י משרד המחקר הצרפתי
   * מגוון מהמוצרים ללא פראבנים
   * שמירה על איכות הסביבה- העדפת שימוש בחומרים ממחוזרים

ומה לגבי ניסויים בבע"ח?
החברה עצמה לא עושה ניסויים בבע"ח, אך נמכרת בסין (וזה אומר שעל המוצרים הנמכרים בסין כן מנסים, ע"פ החוק הסיני המחייב ניסוי כל מוצרי קוסמטיקה הנמכרים במדינה). אז כאן העניין לשיקולכן, עד כמה אתן מחמירות בעניין ניסוי  בבע"ח.


מוצר הדגל של החברה הינו השמן היבש, הרב תכליתי Huile Prodigieuse, החברה מאוד מתגאה בו ואומרים שזה המוצר הכי נמכר בחברה - בכל 6 שניות נמכר שמן ברחבי העולם (וואו! אם זה לא מרשים אתכן, אני לא יודעת מה כן).

Huile Prodigieuse- שמן וויל פרודיג'יוס

שמן רב שימושי לפנים, לגוף ולשיער המכיל ויטמין E ושילוב ייחודי של 6 שמנים ממיצוי צמחים. 

ומה אני אומרת? אכן מוצר נהדר, לא סתם הוא מוצר הדגל...אני שמה את השמן על הגוף, אחרי המקלחת, כשהעור עדיין לח (אבל אפשר גם על עור יבש), השמן נספג מהר ולא משאיר תחושה שומנית.
והריח...הווווו הריח! ריח של צרפתיה עשירה :) כשהרחתי אותו לראשונה לא אהבתי, כי היה חזק מדי עבורי, אבל אחרי שאנשים התחילו להחמיא לי על הריח היוקרתי שנידף ממני, הבנתי כמה שאני טועה ופשוט התאהבתי בו (כי מי לא אוהבת ריח של כסף...)! 
חייבת להודות שלא ניסיתי לשים אותו כמסכה על השיער לפני חפיפה, כי עם כמות השיער שיש לי, זה לא יספיק לי ליותר מפעמיים. מה שכן, אחרי חפיפה אני שמה טיפונת על הקצוות לריכוך והזנה.
השמן מיועד גם לעור הפנים, למרות שלא השתמשתי בו לפנים, כי לעור פנים השומני שלי אני מעדיפה דברים יותר קלילים (והאמת, בכל הנוגע למוצרי קוסמטיקה לפנים אני פחות סלחנית לגבי הריח- מעדיפה שלא יהיה בכלל!).
איפה קונים ובכמה:
ברשתות הפארמים (במחלקת בית מרקחת) 100 מ"ל 211.99 ש"ח ו-50 מ"ל ב-125.99 (מחיר לפני המבצעים)



Micellar Cleansing Water- תמיסת ניקוי לפנים, לעיניים ולשפתיים
אני לא יודעת מה איתכן, אבל כמה שאני אוהבת להתאפר, הדבר השנוא עלי זה לשטוף את האיפור, במיוחד אם אני חוזרת בשעות לילה מאוחרות אחרי בילוי כיאה לרווקה וכבר אין כח להכנס להתקלח (נוווו באמת... על מי אני עובדת? עוד ערב נשרף מול המחשב ושוב נרדמתי מאופרת). אז... אם אתן לפחות קצת כמוני, המוצר הזה בגדר המאסט עבורכן!
שמעתן על מי הפנים של ביודרמה (מים מיסלריים)? אז זה על אותו העיקרון- להסיר את האיפור מהפנים והעיניים ללא צורך לשטוף את הפנים אחרי זה (כי זה לא שומני). וזה גם עם ריח נעים (לא כמו הביודרמה, שלדעתי מריח כמו סמרטוט ישן), אמנם זה מכיל תמצית ורדים, אבל אני לא זיהיתי ריח של ורדים, הריח הזכיר לי תה צמחים שיש לי בבית. חייבת להודות שהריח די חזק וקצת רפואי, אבל למרבה הפלא הוא דווקא נסבל בעיניי (זוכרים שאני לא אוהבת מוצרי קוסמטיקה לפנים עם ריח?!), שכנעתי את עצמי שאם יש לזה ריח חזק/רפואי אז זה חייב לנקות היטב את העור...
אני בדר"כ מסירה את האיפור עם מגבון (בכל זאת, יש עלי טונות של מייקאפ) וכשהעור יחסית נקי , אני משתמשת בתמיסה לניקוי יסודי יותר. אחרי שימוש בתמיסה, העור מרגיש נקי, ללא תחושת שומניות או יובש.
איפה קונים ובכמה:
ברשתות הפארמים (במחלקת בית מרקחת) 200 מ"ל 120.99 ש"ח (מחיר לפני המבצעים)



Reve De Miel Ultra Nourishing Lip Balm- באלם לשפתיים יבשות או סדוקות
התמכרתי!!! נדיר שאני ממש מתלהבת ממוצר ועוד מתמכרת אליו... אז זהו, הבאלם הזה חלומי בעיניי! מלחח, מזין, משקם, מרגיע (בקיצור, כל מה שהחברה מבטיחה שהוא יעשה) ועם ריח הדרים מדהים!!! אני קולטת את ידיי מושטות אליו לפחות פעמיים ביום, כי אני פשוט אוהבת את התחושה על השפתיים (ואני לא חובבת שפתונים) ואני רוצה להסניף עוד ועוד מהריח המתוק שלו (אגב, זכור לי משיחה עם חברה שלומדת ארומתרפיה, שאמרה לי כי שמן הדרים משמש להרגעת הנפש).
גם כאן, החברה יצרה מוצר שמבוסס על שמנים אבל לא שומני... אני שמה את הבאלם לפני השינה ומתעוררת עם שפתיים לחות .
החסרון היחידי לדעתי (וגם רובכן תסכימו איתי) זה שצריך לדחוף אצבעות לבאלם...נכון שתמיד אחרי שמורחים על השפתיים באלם שכזה לא יודעים מה לעשות עם האצבע "הנגועה" ומציפה אתכן מעין תחושת חוסר אונים שכזאת?! ( לא? רק אני עושה סיפור מכל דבר?!) 
איפה קונים ובכמה:
ברשתות הפארמים (במחלקת בית מרקחת) 15 מ"ל  ב-90 ש"ח (מחיר לפני המבצעים)



זוכרים שכתבתי שהחברה מעדיפה שימוש בחומרים ממחוזרים?
אז הנה ההוכחה:
נכון כשאתן קונות מוצר כלשהו (לרב קוסמטי) תמיד יש חוברת מידע באורך כאילו זו חוברת הפעלה למכונה כבדה ותמיד כואב הלב על כל הפסולת והנייר המבוזבז שסתם נזרק לפח...
אז NUXE מצאו לכך פתרון- את כל הרכיבים והוראות השימוש רושמים ע"ג הקופסה שבתוכה זה מגיע (ובכך חוסכים את החוברת בפנים) ואם תשימו לב, רב המוצרים מגיעים ללא אריזה כלל והחברה עושה ניצול מירבי בשטח המוצר ופשוט כותבת הכל ע"ג המוצר עצמו! זה מסוג הדברים שמרגשים אותי, על עומק המחשבה והאידיאולוגיה של חברה.


לחברת NUXE יש 6 סדרות:
  1. פרודיגוז'- מיועדת לכל הגילאים, בעיקר למי שזקוקה ללחות, ללא בעיות עור מיוחדות.
  2. נירוונסק- מיועדת לנשים בגילאי 30
  3. מרוויאנס- מיועדת לנשים בגילאי 40
  4. אורמה וייאנס- מיועדת לנשים בגילאי 50
  5. נוקסוריאנס- מיועדת לנשים בגילאי 60


בכל מקרה, כהרגלי בקודש, אספר לכן כי את מוצרי NUXE ניתן לקנות גם באינטרנט:
HQhair, feelunique.com, eChemistlookfantasic, Beauty Expert,StrawberryNETLife and Looks, allbeauty.com, Escentual, ובאתר הישראלי MEDI-LINK (שגם בו יש 30% הנחה כרגע).



אשמח לשמוע אם כבר יצא לכן להתנסות במוצרי NUXE
שלכן,
מיס גליטרס :)
🖤🖤🖤


חפשו אותי גם ביוטיוב...


13 תגובות

  1. לא יצא לי לנסות המוצרים שלהם אבל בהחלט עשית לי חשק!
    איזה תמונות מרהיבות ווואווו

    השבמחק
  2. סיקרנת אותי עם השמן...

    השבמחק
    תשובות
    1. ניפגש מחר ואני אתן לך להריח אותי :)

      מחק
  3. ממש עושה חשק לנסות :) תודה

    השבמחק
  4. השמן נראה מדהים
    ולגבי הבלאם- מה עם כפית חד פעמית קטנה?
    בכל אופן זה מה שאני עושה עם קרם פנים בצנצנת :)
    פוסט מלא ניחוחות!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! הכפית לא ממש תעבוד, כי מהכפית עדיין צריך להוריד עם האצבע... וגם בהנחה שמשתמשים בבאלם גם בחוץ, אז לא תסחבי עם כפית קטנה בתיק.
      השמן בהחלט גילוי מדהים מבחינתי :)

      מחק
  5. היי ! אני משתמשת כבר כמה שנים במי פנים, חלב פנים, בבאלם לשפתיים כשצריך.. זו חברה מעולה לדעתי! העור שלי מאד רגיש ואני לא מעיזה לשים אף קרם לחות אחר מזה של נוקס..
    בקיצור - המוצרים שלהם עדינים, נעימים ויעילים..
    אה.. תנסי את הפילינג שלהם, כל פעם שהעור במצוקה - אני שמה וזה פשוט מדהים - אמנם יקר אבל את הפילינג יש לי כבר איזה שלוש שנים ואני שמה כל פעם קצת..

    זהו :)
    נעים מאד - פעם ראשונה בבלוג שלך

    רעות

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רעות על ההמלצה, שמחה שנהנית מהפוסט :)

      מחק
  6. סיקרנת אותי, במיוחד עם השמן.

    השבמחק
  7. אני מתה על המותג הזה!
    הבאלם שלהם הכי שימושי שיש לי. השמן מסקרן!

    השבמחק
  8. מאז שהם הגיעו לארץ אני מסתקרנת לגבי המוצרים שלהם
    הסקירה שלך מאוד עזרה לי לקבל תשובות לכל התהיות שהיו לי לגבי החברה.
    אני בהחלט מתכוונת לנסות את הקרם לחות לשפתיים, זאת כבר ההמלצה השניה שאני קוראת עליו בתקופה האחרונה.
    וגם את הקרם ניקוי הכללי.

    השבמחק