מצאתי את הלק ההולוגרפי המושלם- #10 Born Pretty Holo

היוש בנות מהממות!

הסופשבוע כבר כאן ואתן בטח תשבו לחפש מציאות ברשת... אז הרשו לי להציג בפניכן את ההולוגרפי המושלם שלי, שכיכב על ציפורניי שבוע שעבר:
הלק ההולוגרפי מספר 10 של חברת Born Pretty, שהזמנתי מהאתר....איך לא...Born Pretty

באור לבן (פלורסנט)

הלק פשוט מדהים!!!
בחוץ, באור יום

הפורמולה של הלק אמנם קצת דלילה, אבל לא מאכזבת, נוחה למריחה ומתייבשת בזמן סביר.
בהתחלה מרחתי 2 שכבות מהלק ההולוגרפי (מעל בסיס של צ'יינה גלייז), התלבטתי אם להשאיר ככה, אבל בסוף מרחתי גם שכבה שלישית, שאגב הייתה מיותרת לחלוטין, לדעתי גם 2 שכבות היו מספיקות.
הפעם ויתרתי על כל סוג של טופ או מייבש ונתתי לציפורניים להתייבש באופן טבעי.
בחוץ, באור יום

בחוץ, באור יום

בחוץ, באור יום

הלק גרף המוווווון מחמאות בכל מקום שהייתי (ביחד עם התיק הכחול שקניתי מעלי אקספרס).


אני חושבת שהקושי העיקרי שלי עם לקים הולוגרפיים זה דווקא הצילום (במיוחד עם המצלמה שלי שממש נאבקת בנשימותיה האחרונות לפני שהולכת לעולמה). זה ממש אתגר להצליח לתפוס בתמונה את היופי האמיתי של הלק הזה ושיהיה תואם למציאות...

הלק אחרי  5 ימים ימים!
הלק שרד עליי 5 ימים ואני חושבת שהוא תכנן להשאר שם אפילו יותר מזה, אבל נשברה לי ציפורן אחת והייתי חייבת לגזור את גם את חברותיה. והאמת, די נמאס מאותו לק על ציפורניים במשך 5 ימים... (מה רק אני אוהבת להחליף לק כל יומיים?!)
אפשר לראות שיש רק שפשוף קטן בקצה הציפורן (שאני דווקא אוהבת) ולא היו שום צ'יפים או צורך בתיקונים.
שום לק עוד לא שרד עליי כל כך הרבה זמן בלי להתקלף.


אז מאיפה ובכמה קונים?
את הלק רכשתי ב-$5.59 מהאתר Born Pretty
באתר יש 12 גוונים מהלק ההולוגרפי של מותג הבית שלהם
באתר יש מגוון לקים של מותגים אחרים (לא ממש מוכרים), קישוטים לציפורניים: קריסטלים, מדבקות וקעקועים, יש גם תכשיטים, פיצ'פקעס, ציוד משרדי, משחקים ובגדים לבע"ח ועוד.
המשלוח באתר חינם ומקבלים פייפאל
וגם יש לכם הנחה של 10% עם הקוד שלי: SAX31 (שאותו מזינים כבר בקופה) אבל רק על מוצרים שאינם בהנחה.




אשמח לשמוע מכן אם אתן מכירות כבר את האתר ומה קניתן ממנו.
סופשבוע נעים :)

שלכן,
מיס גליטרס :)
🖤🖤🖤


חפשו אותי גם ביוטיוב...


14 תגובות

  1. האמת, התלבטתי אם לרכוש את הגוון הבהיר שלהם.. אבל בסוף החלטתי שלא. אולי בפעם הבאה. אני מחכה לחותמות מהם וללקים בגימור מחוספס :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני הזמנתי מהם גם עוד כמה דברים שטרם הגיעו.... את עוד תשברי ותקני בסוף את ההולוגרפי :)

      מחק
  2. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  3. עשית לי חשק להזמין!!!! נראה מעולה. ולא רק את אוהבת להחליף לק בתדירות של שפן סלעים, אני ממש סובלת פיזית אם יש לי עליי את אותו הלק יותר מ3 ימים (:
    רצה להזמין....

    השבמחק
    תשובות
    1. חיחיחי "שפן סלעים" טוב לדעת שאני לא היחידה :)

      מחק
  4. עשית לי חשק להזמין!!!! נראה מעולה. ולא רק את אוהבת להחליף לק בתדירות של שפן סלעים, אני ממש סובלת פיזית אם יש לי עליי את אותו הלק יותר מ3 ימים (:
    רצה להזמין....

    השבמחק
  5. אנונימי13.10.2013, 19:57

    איזה צבע משגעעעעעע
    דינה

    השבמחק
  6. צבע מטריף חושים! גם אני קונה מהאתר הזה, יש להם דברים מגניבים!

    השבמחק
  7. אנונימי14.10.2013, 9:37

    לא הכרתי את האתר הזה. תודה על הפוסט המושקע!

    השבמחק
  8. אנונימי31.10.2013, 9:19

    את יכולה לתאר איך גרמת לכך שהלק נשאר 5 ימים?

    השבמחק
    תשובות
    1. : ) :) :)
      זה לא אני!!! זה הלק!!!
      הלקים עליי לרב מתייאשים אחרי יומיים....פעם ראשונה שאני מאסתי כי החזיק עליי 5 ימים!

      מחק