מוכנה לסתיו עם לק Seche - Versatile

היוש בנות!!!

איזה כיף! אתמול ירד הגשם הראשון (ע"ע היורה) ובתזמון מושלם נחת אצלי כמה ימים לפניכן לסקירה הלק של חברת Seche  בשם Versatile מקולקציית החורף 2013 הנקראת Clever & Confident (מתוחכם ועם בטחון עצמי).

שנתחיל בתמונות של השלמות הזאת?
Seche- Versatile
Seche- Versatile
Seche- Versatile
בואו נגיד שאם אני הייתי בוחרת לעצמי את הצבע לא הייתי הולכת על הירוק כי יש לי אישיוז (שריטות) עם הצבע הזה כי יש גוונים שנראים עליי כציפורניי מכשפה... אבל!!! הצלחתי להתאהב מהר מאוד בגוון העמוק והמתוחכם של הירוק הזה וגם קיבלתי מחמאות עליו בסופשבוע. כל כך שמחה שזכיתי להתנסות בצבע הזה שבעצמי הייתי פוסחת עליו וידי בטח הייתה מושטת לסגולים והכחולים בקולקציה (כמו תמיד :) ).
Seche- Versatile
הפורמולה של הלקים כל כך נעימה ונוחה למריחה... (אייקון מאוהב) הלק אטום לחלוטין במריחת שכבה אחת בלבד! עוד לא יצא לי להיתקל בלק שהספיקה שכבה אחת ממנו ואפילו לא התלבטתי אם למרוח שכבה נוספת או לא...
הלק התייבש במהירות בזק! ואפילו לא השתמשתי במייבש או טופ להוספת ברק.
Seche-Versatile

קצת רקע על חברת Seche:
החברה הוקמה בשנת 1991 ופרצה לתודעה בזכות מייבש הלק המהולל שלהם Seche Vite שהפך למייבש הנמכר בעולם. המייבש שלהם שהינו פטנט זכה לשבחים בכל העולם וכיכב במגזינים כמו Allure ו- Elle, ואפילו זכה בפרס ב-InStyle במשך 17 שנים רצופות.
לפני שנה המותג הבין כי יש ביקוש רב ללק עם ייבוש מהיר והתחילו לייצר גם קולקציות של לקים. 


זה הרי ידוע שאישה לעולם אינה חסרת אונים, חוץ מכשהיא מייבשת לק :)


אז מאיפה ובכמה קונים?
בקולקציית החורף 2013 Clever & Confident  קיימים 6 גוונים שכבר עכשיו צריכים לצוץ בחנויות... תוכלו למצוא אותם בסניפי נייל סטודיו ברחבי הארץ ובשאר מרכזי טיפוח המקצועיים. מחיר הלק 49 ש"ח.

ולמכורות לקניות ברשת , תוכלו לרכוש את הלקים של סש באתר גילטי  או באיביי מהמוכר  Beautyzone2007.


ומה בשורה התחתונה?
ביג לייק! אתן חייבות לנסות את הלקים של Seche!!!



עד כאן לפוסט הסקירה (כבר מתכננת פוסט ניילארט סתוי איתו)
ואשמח לשמוע מכן אם אתן מכירות את המותג והאם הוא קיים כבר באוסף שלכן.

שלכן,
מיס גליטרס :)
🖤🖤🖤


8 תגובות

  1. הגון הזה מהמם עלייך!

    השבמחק
  2. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  3. למען האמת זה לא נחשב ליורה עד שזה גשם של ממש, מה שהיה לנו אתמול זה טיפטוף דק של דקה וחצי. אני אחוזת ציפיה לגשם הזה p:
    הלק לעומת זאת לא ניתן לעירור, חולה על הצבע הזה
    תתחדשי הוא מהמם !

    השבמחק
    תשובות
    1. תראי..צ'מעי.. תקשיבי... תלוי באיזה איזור בארץ את :)
      אצלנו ירד ממש מבול וכל הלילה היה את הריח המדהים הזה של הגשם הראשון...
      תודה רבה מותק!!! הוא באמת הפתיע אותי לטובה...לא ציפיתי להתאהב בו :)

      מחק
    2. שוויצרית :)
      אני אמשיך לחכות בחושך, בפינה...

      מחק
  4. טוב, נתחיל בציפורניים שלך, איזה יפות הן!!! הלק היסטרי לגמרי, אני באופן אישי ממש לא הייתי מדלגת עליו, הסקירה מעולה ועושה חשק לנסות אבל... וואלה, לא קונה לקים ב50 שח, יש לי העדפות אחרות.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! אצלי??ציפורניים יפות??? אני משתגעת מזה שבגלל הצורה שלהן והאצבעות הצ'אבי שלי לא רואים עד כמה הן ארוכות :)
      לגמרי מסכימה איתך בעניין המחיר, פרייסי לחלוטין, במיוחד שאין עליו הנחות אף פעם, אבל צריך שיהיה באוסף לפחות לק אחד איכותי וטוב...

      מחק